שידוך לחילונים: כל היתרונות!

מסתבר שיש לא מעט משרדי שידוכים שפונים לקהל החילוני. עובדה זו התגלתה לנו לפני כמה ימים והובילה אותנו לברר מה טיבה. לכן, שוחחנו עם מי שלקחו חלק בשידוך שכזה וחזרנו עם 4 יתרונות נפוצים שנמסרו על ידיהם. נזמין אתכם להקדיש את הדקות הקרובות לקריאת המדריך, כדי שתגלו למה כדאי לכם להכיר בשידוך.

 

היתרון הראשון: מאפשר להתמקד במטרה

חילונים שהכירו את החצי השני שלהם באמצעות שידוך, ציינו בפנינו שהשיחה עם שדכנית מקצועית אפשרה להם לשים את הנושא על השולחן ולהפוך אותו למטרה. לדבריהם, עד אותה שיחה, הם היו עוברים בין בנות זוג ולא משקיעים בניסיונות למסד את הקשר. התברר לנו שיש לא מעט אנשים שמזדהים עם תרחיש זה, ולכן הם החליטו להשקיע בחיפוש, כדי שיוכלו להכיר את הפרטנר המושלם ללא רעשי רקע.

סוכנויות שידוכים

היתרון השני: חוסך דייטים מיותרים

תעצרו לרגע לבדוק כמה דייטים עברתם עד הרגע שבו הבנתם שיש דבר כזה שידוכים לחילונים? סביר להניח שמדובר ב – 10 מפגשים לפחות. שכן, זה המספר הממוצע שהוצג בפנינו כשבדקנו את הנושא. ממצאים אלה הובילו אותנו לכתיבת יתרון זה שנוגע לחיסכון משמעותי בזמן. שכן, ברגע שתפנו למשרד שידוכים, אתם תעלו את הסיכוי לפגוש בני או בנות זוג פוטנציאליים, כך שכל דייט יהיה בעל פוטנציאל גבוה.

 

היתרון השלישי: מתאים לכל סוגי האנשים

מי מכם ששמעו על השידוכים שמוצעים לדתיים, יודעים וודאי שמדובר בהליך שמדיר אוכלוסיות שונות. לשמחתנו, עניין זה אינו נוגע לשידוכים שמותאמים לחילונים. נאמר לנו לא פעם שכל פנייה שמגיעה אל שדכנית חילונית מתקבלת באהבה. כלומר, זו תעשה כל שביכולתה, כדי למצוא אהבה לכל פונה. כך שזה לא משנה מה העדה שלכם, הנטייה המינית או מקום המגורים. חשוב לציין שאתם כנראה תתבקשו למסור את הפרטים הללו, אך הם ישמשו למטרה אחת ברורה – כדי למצוא פרטנר מתאים.

סוכנויות שידוכים

היתרון הרביעי: מפחית לחץ

כל רווק מכיר את המשפטים המוכרים שנשמעים מצד דודות, סבתות ואימהות שמבקשות לדעת "אם יש חדש". ברגע שתיקחו חלק בשידוך שמתאים לחילונים, אתם תפחיתו את הלחץ מהסביבה שלכם. שכן, ברגע שהקרובים שלכם יישמעו שאתם עושים צעד משמעותי, הם יירגעו. הדבר נכון גם לגביכם. הרי ההמתנה לקבלת פרטים, תמונה ומספר טלפון של פרטנרית מתאימה תכניס לחייכם רגש חיובי ותפחית את הסטרס המוכר והידוע.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לשידוך

הנתונים שריכזנו בנוגע לשידוכים שמתאימים לחילונים, הובילו אותנו להאמין שבשנה הקרובה נראה זוגות חילונים רבים שיעמדו מתחת לחופה ויודו לשדכנית המנוסה שסייעה להם להגיע לרגע המרגש. שכן, נראה שמספר הזוגות שמתחתנים בדרך זו עולה מידי תקופה. בשלב זה אתם מכירים באינפורמציה העדכנית, אז נותר לכם רק להחליט אם תרצו להכיר את החצי השני שלכם באמצעות שידוך.

סוכנויות שידוכים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: