רגע לפני הקיץ: אלה המתנות שהעובדים שלכם רוצים

הקיץ מתקרב בצעדי ענק וזה הזמן הטוב ביותר להכין את עצמכם עם המתנות המתאימות ביותר עבור העובדים שלכם. שוחחנו עם עובדים מחברות שונות וביררנו עמם מה הם המתנות שהם הכי היו רוצים לקבל. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איזה מתנות נבחרו.

 

המתנה ה – 1 שהעובדים שלכם ישמחו לקבל: מארז קיץ

המתנה הראשונה שבחרנו להציג בפניכם היא מארז קיצי שכל עובד ישמח לקבל. חשוב לציין בפניכם כי בכל חנות יש מארזים שונים, אך אפשר לומר כי המשותף למרביתם אלו הפריטים הבאים:

  • בקבוק קוקטייל מרענן
  • מחצלת
  • גלויה ממותגת של העסק שלכם וברכה לקיץ נעים
  • שקית פיצוחים
  • שמשיה

אתם יכולים כמובן לבחור את המארז המתאים עבורכם ביותר, זה שיציע את המגוון הרחב ביותר.

מצננים ממותגים

המתנה ה – 2 שהעובדים שלכם ישמחו לקבל:  צידנית

המתנה שבחרנו להציג במקום השני (למרות שלדעתנו היא הזוכה במקום המכובד והראשון) היא צידניות ממותגות לעובדים ולקוחות. מדובר בצידנית שיכולה להגיע במגוון נפחים, כך שאתם יכולים לבחור את הנפח שנראה לכם המתאים ביותר. ראוי לציין כי יש סוגים שונים של צידניות והן עשויות להיות שונות מאלו שאתם מכירים מבעבר:

  • צידנית על גלגלים (ממש כמו מזוודה)
  • כמה צידניות שאפשר לחבר אותן אחת אל השנייה באמצעות רוכסן
  • צידניות עם כמה תאי אחסון ועוד

 

המתנה ה – 3 שהעובדים שלכם ישמחו לקבל:  בקבוק שומר קור

המתנה השלישית שהעובדים שלכם ישמחו מאוד לקבל היא בקבוק מנירוסטה שמאפשר לשמור על קור הנוזל שבתוכו. אתם כנראה מכירים אותו כ"בקבוק שומר קור" שעושה את העבודה בימי הקיץ החמים. הרי כולנו רוצים לשתות משקה קר בעת הליכה ברחוב, שימוש בבקבוק שכזה מאפשר להתרענן בכל מקום ובכל עת.

אנחנו ממליצים לשים לב כי אתם בוחרים בבקבוק שומר קור (או בכל מתנה אחרת) שעשויה מחומרים איכותיים ועמידים. אם אינכם יודעים איך לעשות זאת, כדאי שתקראו את הפסקה הבאה בעיון רב.

מצננים ממותגים

בחירה במתנת קיץ איכותית – איך עושים את זה?

אם אתם רוצים לבחור במתנת קיץ איכותית במיוחד עבור העובדים היקרים שלכם, עליכם לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת ולשאול בעלי עסקים אחרים את חוות דעתם לגבי המוצרים הללו. כך תוכלו לקבל הפניה אל דגמים מסוימים וחברות שנחשבות לאיכותיות. הרי כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח ב – 100% בכך שהוא מעניק לעובדים שלו מתנות שהן לא רק שימושיות ויפות, אלא גם איכותיות ומחזיקות מעמד לטווח רחוק.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה הן המתנות הטובות ביותר שאפשר להעניק לעובדים שלכם רגע לפני שהקיץ מגיע. נאחל לכם שתדעו לפנק את העובדים במתנות שהם הכי חיכו להם ושתבחרו את המתנות האיכותיות ביותר.

מצננים ממותגים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: