קניית עוקבים לעסק בתחום האירועים – איך זה משפיע עליו

עולם האירועים הוא תחום דינמי המכיל בתוכו מגוון רחב של ספקי שירות ואטרקציות ויזואליות מהדרגה הראשונה. מדובר בתחום מוחצן שמתבסס על מראה עיניים אם בהקשר של בחירת מקום האירוע, עיצוב מקום האירוע, בחירת התאורה, בחירת קייטרינג ועוד. כעולם המתבסס על מראה עיניים יהיה נכון לומר שכל מי שעוסק בתחום האירועים חייב שתהיה לו נוכחות עוצמתית בכל הרשתות החברתיות.

שם, הוא יוכל לפרסם תמונות מתוך אירועים שביצע, תמונות של לקוחות מרוצים, מכתבי תודה וכל דבר ויזואלי שכדאי שאנשים אחרים יראו. על מנת שדף עסקי או סטורי עסקי ימנף את העסק חשוב מאוד, בעיקר בתחום האירועים המוחצן, שיהיו לדף הרבה מאוד עוקבים ולכל סטורי כמה שיותר לייקים ולכן, מומלץ לבצע קניית עוקבים לעסק שמתמחה באירועים.

 

אירועים – עולם של שואוו אופ

כמי שעסק בהפקת אירועים במשך מספר שנים אני יכול באופן חד משמעי לומר לכם שמי שמצליח לעשות הכי הרבה שואוו אופ, הופך בסופו של דבר ללהיט החם של התחום. כמי שהפיק אירועים טרום עידן הרשתות החברתיות אני בטוח שקניית סושיאל בוסט יכולה למנף בצורה מאוד יעילה ומהירה עסק בתחום האירועים.

כבעל עסק בתחום הייתי מפרסם בכל יום תמונות מיוחדות מאירועים שהפקתי בתוספת מספר מילים על כל אירוע. הייתי מספר סיפור של ממש אודות האירוע במטרה ליצר הילה מעל העסק שלי והיכולות המקצועיות שיש לי ולמי שעובד איתי. קניית עוקבים הייתה מסייעת ליצירת באז ברחבי הרשתות החברתיות ומשם הדרך מתקצרת לקראת עסקאות מניבות.

 

מסלול שמקדם עסקה

אני מבקש לשרטט מסלול שיכול לקדם עסק בתחום האירועים בזכות קניית עוקבים לאינסטגרם. בהנחה שלעסק יש פרופיל באינסטגרם ניתן לצאת בקמפיין בשם – "ראו אותך באירוע שלי". בכל יום תתפרסם תמונה שיש לה איזה קטע מיוחד ובה מצולם בין השאר אדם שנכח באירוע שלבית העסק היה בו חלק. בעזרתו של הלקוח המרוצה ניתן להגיע לרשימת האורחים ולשלוח להם לינק לפרופיל האינסטגרם של העסק במטרה שהם יחפשו את עצמם בכל יום בתמונה שמתפרסמת.

במקביל בעל העסק יקנה עוקבים ויצא בקמפיין נוסף שכותרתו תהיה – "אולי היית באירוע שלי". מטרת הקמפיין היא שכל עוקב חדש יבדוק האם במקרה האירוע שהיה בו לאחרונה תופעל על ידי בעל העסק ואולי הוא צולם בו. כל "הרעש" השיווקי הזה יקדם מאוד את הנוכחות של העסק באינסטגרם ומשם זה יזלוג גם לפייסבוק. כיצד ממנפים מכירות באמצעות כל זה?

 

לינק ללקוחות "חמים"

כדי שהקמפיינים שלכם ברשתות החברתיות יישאו פרי עליכם לצרף כמעט בכל פוסט או סטורי לינק שמעביר את העוקב שבאמת מתעניין בכם ובמה שיש לכם להציע, לאתר העסק שלכם בו ניתן לבצע הזמנות ולשלם. עסקאות לא מתבצעות ברשתות החברתיות הן רק מקודמות בהן ולכן, חשוב לצרף לינק לאתר בו קורים הדברים. בהצלחה.

אינסטגרם

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: