מה עלינו לקחת בחשבון כאשר אנו מזמינים פטריות חימום לעסק

פטריות חימום הן פתרונות לאירועים או סגירת חורף על מנת להכניס למקום האירוע חימום בעיקר אם מדובר על אוהלים לאירועים.

מה צריך לקחת בחשבון כשמזמינים פטריות חימום לאירוע או לעסק? – על כך במאמר הבא.

 

מהן פטריות חימום?

פטריות חימום הן גופים המעניקים פתרונות לבתי עסק שונים שיש להם צורך לחמם חדרים או אוהלים לכנסים, ימי גיבוש או לצורך מכירות ולאפשר ללקוחות, לעובדים ולשותפים העסקיים שלהם להרגיש טוב בימי החורף הקרים. לשם כך פטריות חימום למכירה הן חלק מהציוד הנחוץ לבתי עסק שלא כדאי לוותר עליו. ביחד עם זאת, כאשר רוכשים פטריות חימום יש לקחת מספר פרמטרים בחשבון.

 

מה הסוג הרצוי?

ישנן פטריות חימום העובדות על חשמל וסוג אחר העובד על גז. הפטריות החשמליות הן היותר פופולריות ומתאימות לאזורי ישיבה ספציפיים במשרד ואף בבית כמו המרפסת, הגג, המבואה, חדר ההמתנה ועוד. לעומתן, פטריות העובדות על גז אינן צורכות חשמל ולכן הן יותר חסכוניות. יש להן מקום בו ניתן לחבר אליו בלון גז בחלק העליון. כאשר מדליקים את הפטרייה מתקבלת להבה מרשימה שלא רק מחממת אלא יוצרת אווירה מיוחדת. למשל, עסקים כמו מסעדות שעושים סגירת חורף באמצעות אוהלים, משלבים אותן להסעדה באווירה רומנטית בחוץ כדי שהסועדים יתחממו וביחד עם זאת ישבו מתחת לכיפת השמיים. החום שיוצא מפטריות אלו מתפזר לרדיוס לא קטן ולכן הכמות אותה קונים צריכה להיות בהתאם לגודל של המקום. בנוסף, יש לקחת בחשבון שצריך להחזיק במחסן בלוני גז על פי הצריכה של החימום.

 

התאמת פטריית החימום לצרכים האישיים

בחירת פטריות חימום צריכה להיות על פי הצורך אך גם על פי התקציב. ישנם עסקים שתעריפי חשבון החשמל שלהם גבוהים והם יעדיפו את פטריות החימום על גז ועסקים שלא ירצו להתעסק עם החלפת בלוני גז והדלקת אש. צורך נוסף שעולה בסוגיה זו הוא הכמות הדרושה. כמה פטריות חימום צריך ובאיזה עיצוב. האם הצורך הוא להתאים אותן למקום מבחינה עיצובית או לחמם אזור מסוים מבחינה פרקטית. לאחר הבנת הצרכים שלכם ובהתאם לגודל המקום תוכלו גם להזמין את הכמות הרצויה של פטריות החימום.

 

ניתן גם לנייד את הפטריות

כשקונים פטריות חימום לעסק בין אם הן עובדות על גז ובין אם הן חשמליות, ניתן לנייד אותן ממקום למקום ולאחסן אותן בימי הקיץ. הן יכולות לעמוד במקום סגור וכשצריך גם במקום פתוח. חשוב גם לדעת שפטריות החימום לא גורמות לייבוש האוויר ולכן אין תחושת מחנק ליושבים לצידן ולכן ניתן לקרב או להרחיק אותן בעת הצורך מהיושבים. לסיכום, מומלץ לקנות פטריות חימום דקורטיביות המותאמות לצרכים ולהשתמש בהן גם לצורך עיצובי ואסתטי על פי המיקום שמתעדים להן.

 

 

חימום

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: