נותנים לעובדים את מה שמגיע להם: הכל על ימי כיף לעובדים

מעסיקים רבים מגלים בשנים האחרונות שיש קשר הדוק בין מדד השמחה של העובד לבין הפונקציונליות שלו במקום העבודה. אם נפשט את המשפט הזה, נוכל בעצם לומר לכם בקלות שעובד שמח הוא עובד טוב שמביא תוצאות למקום העבודה. כדי שמעסיקים יוכלו לדעת איך לאפשר לעובד להיות שמח במקום העבודה, יצאנו בסדרת מדריכים מקיפה בנושא שתציג בכל פעם דרך אחרת להגיע אל היעד הנכסף. הפעם נתמקד בימי כיף ואנחנו מזמינים אתכם להישאר ולגלות את כל המידע בנושא.

 

תכירו את העובדים שעזרו לנו לכתוב את המדריך

אם קראתם את המדריכים הקודמים שכתבנו בסדרה, אתם וודאי יודעים שבכל פעם אנו פונים אל עובדים מתחומים שונים ומבקשים מהם לסייע לנו בכתיבת המדריך. שכן, אנו מאמינים שהם אלו שיוכלו למסור לנו את המידע החיוני ביותר בנושא. הפעם, פנינו אל עובדים שעוסקים בתחומים הבאים:

  • היי טק
  • עריכת דין
  • ראיית חשבון

שאלנו אותם מה יש להם לספר לנו על ימי כיף בעבודה וקיבלנו המון מידע. בסופו של דבר, בחרנו את הפרטים המעניינים ביותר, אלו שיהיו רלוונטיים עבורכם, וריכזנו אותם בשורות הבאות.

נותן לעובדים

הדבר ה – 1 שחשוב לדעת על ימי כיף

אם אתם מתכננים להרים בתקופה הקרובה כמה ימי כיף לעובדים, כדאי שתדעו שמרבית העובדים שליוו אותנו בכתיבת המדריך ציינו שהימים הללו מאפשרים להם להכיר אחד את השני לעומק. עובדה זו מאפשרת להם להגיע אל מקום העבודה בחיוך. שכן, ברגע שמכירים את האנשים שנמצאים מסביב באופן מעמיק, יש תחושה של משפחתיות וקהילתיות שחשובה לכל אדם.

 

הדבר ה – 2 שחשוב לדעת על ימי כיף

כדאי שתדעו שתכנון של יום כיף צריך להתבצע תוך התחשבות בכל העובדים שלכם. אחת העובדות שסייעה לנו בכתיבת המדריך ציינה כי היא שומרת כשרות. לדבריה, מקום העבודה ערך יום כיף לפני כמה חודשים ושכח מהעובדה הזו. כך שהיא הגיעה אל מסעדה לא כשרה יחד עם כל העובדים וכשהדבר התגלה לה, היא נאלצה לעזוב את המקום. מדובר בעגמת נפש שעדיף להימנע ממנה.

נותן לעובדים

הדבר ה – 3 שחשוב לדעת על ימי כיף

אתם צריכים לדעת שימי כיף לא חייבים להתקיים בתוך המשרד. אפשר לצאת עם העובדים למקומות מרוחקים שיאפשרו להם להרגיש קצת חופש. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך הציעו לקחת את העובדים למשחקי פיינטבול או לפארק אתגרים. שכן, במקומות אלו אפשר לא רק ליהנות, אלא גם להכיר את הצד התחרותי של העובדים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים על ימי כיף. כעת, כשאתם יודעים את כל המידע החיוני בנושא, עליכם פשוט לתת לעובדים שלכם את מה שמגיע להם תוך התחשבות במידע שצוין לעיל. נאחל לכם שיהיה בהצלחה בעניין זה.

נותן לעובדים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: