מתנות יום הולדת מקוריות

יום הולדת חוגגים פעם בשנה וכשחוגגים את האירוע למישהו אהוב וקרוב אלינו, אנחנו אוהבים להשקיע במתנה מיוחדת ומקורית. העניין הוא שעם השנים הרעיונות הולכים ואוזלים, ונושא בחירת המתנה הופך לעיתים למבלבל. כשכבר נדמה שנגמרו הרעיונות, הכנו עבורכם כמה רעיונות למתנות יום הולדת מקוריות, שיספיקו לכם לשנים הבאות

 

יום הולדת – אירוע של פעם בשנה

יום הולדת הוא אירוע מרגש וחגיגי, עקב זה שהתבגרנו בשנה והעובדה שהאירוע נחגג פעם בשנה. ביום מיוחד וחגיגי זה, חשוב לנו כחברים ו/או בני משפחה קרובים, להראות לבעל החגיגה עד כמה הוא חשוב ויקר לליבנו, ואנחנו טורחים ועמלים להכין ברכה מקורית ומתנה מיוחדת.

אך עם השנים, הרעיונות למתנות מקוריות הולכים ומידלדלים, ובהתקרב תאריך יום ההולדת, אנחנו מוצאים את המשימה לקנות מתנה מקורית, כמבלבלת ואף מייאשת. אז לפני שאתם ממהרים להתייאש ולהתפשר על בלון ועוגה סטנדרטיים, הכנו עבורכם כמה רעיונות מקוריים.

 

אוכל, קדימה אוכל

לא משנה אם בעל החגיגה צעיר או מבוגר, זכר או נקבה, יש לכולנו מאפיין משותף, כמעט ללא עוררין, והוא חיבתנו לאוכל. אוכל טוב תמיד יעלה לנו חיוך על השפתיים, והרגשה נעימה בבטן, אז למה לא למנף את האהבה הזאת לרעיון למתנה מקורית?

אם כשהזכרנו אוכל, ישר חשבתם על המבורגר או פיצה, הרשו לנו להיות טיפה יותר עדינים, ולהתמקד במגש סושי או מגש פירות, שיכולים להיות רעיון מקורי ומשביע לבעל החגיגה ופתרון אידיאלי גם לאלו המקפידים על אורח חיים בריא. כאשר ניתן לשלב גם פירות וגם סושי לכדי מגש מסוגנן ומעוצב, דוגמת סושי פירות מבית האקדמיה, אין ספק שמתנה כזאת לא תישכח זמן רב.

 

מתנה אישית

לעיתים אנחנו מרגישים שאכן מיצינו את כל הרעיונות ושלבעל החגיגה כבר יש הכול. כדאי לזכור, שפעמים רבות מתנה בעלת נגיעה אישית, תשמח ותרגש הרבה יותר את בעל החגיגה, מאשר מתנה יוקרתית ובנאלית.

במתנה אישית ישנה הזדמנות יותר גדולה ומגוונת להביא לידי ביטוי את המקוריות שלכם ובשילוב עם נפלאות הטכנולוגיה, תוכלו לעצב על פריטים שונים, כמו מגן לטלפון הנייד, כרית נוחה או מקבץ תמונות על גבי קוביות עץ, תמונות משותפות שלכם מאירועים חווייתיים ובלתי נשכחים.

 

להרגיש כמו בחו"ל

אמנם המשק מתחיל לאט לאט לחזור לחיים ולשגרה המבורכת אחרי משבר הקורונה שפקד אותנו, אך נושא הטיסות לחו"ל עדיין קצת מקרטע. בין אם יצאתם לנופש משותף ובין אם לא ניצלתם את ההזדמנות לטייל בארצנו הקטנה, באמצעות הרעיון הבא תוכלו להביא את חו"ל אליכם.

תוכלו לקנות דוכן או סלסלה מיוחדת, ולמלא אותה בממתקים שונים מרחבי העולם (תוכלו למצוא כמעט בכל חנות ממתקים רצינית). כך, תוכלו לשלב במקום אחד ניחוחות מפריז וקפיצה קטנה לארה"ב, מבלי להתחייב בבידוד. גם מתוק וגם מקורי!

 

איש מגלגל

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: