מפעיל יום ההולדת שיפתיע את כולם

יום ההולדת של ילדכם הגיע, ואם הגעתם לכאן כנראה שגם אתם שוברים את הראש – איזו הפעלה להביא לחגיגה. האם להזמין להטוטן אולי? או שזה כבר נדוש… אולי ללכת על  קוסם, קלאסי? או אולי בכלל איזה משחק חברה מגניב? האפשרויות וההפעלות לא נגמרות..

 

מסיבת הפתעה

אתם צריכים לשאול את עצמכם מה אתם מחפשים? מה יעשה כיף לילדים שיבואו לחגיגה? אחד הדברים שגורמים להנאה בכלל ולחוויית חגיגת יום הולדת בפרט הוא אלמנט ההפתעה, משהו שבכלל לא חלמנו שעומד להתרחש… אגב, גם צחוק מבדיחה טובה מגיע בעיקר פאנץ' הלא צפוי שהיא הביאה..

אוקי, אנחנו מחפשים הפתעה, כעת השאלה שעומדת לפנינו היא איזה תוכנית או מפעיל יוכלו להפתיע אותנו ואת הילדים, ולגרום למסיבת יום ההולדת שלנו להיות  מהנה ובלתי נשכחת?

מפעיל יום הולדת

קרקס

אחת האפשרויות הטובות להפעלה מפתיעה ומהנה היא להטוטן או קרקס,  אנשי הקרקס עושים דברים משוגעים – פשוטו כמשמעו. הם מבצעים פעלולים כאלו שהמוח שלנו לא מצליח לתפוס שהם יכולים להתרחש במציאות. פעלולי אש, תרגילי שיווי משקל בגובה או הולכי קביים אם תבחרו באפשרות הקרקס תחוו חוויה בלתי נשכחת וחגיגת יום ההולדת תיזכר אצל הילד וחבריו בתור חוויה מקורית ומהנה.

 

אמן חושים

עוד דרך ליצור חוויה מפתיעה ויוצאת דופן, היא הזמנת מופע של אמן חושים/מנטליסט. אפילו שיצא לכולנו להיות במופעים של מנטליסטים כאלה ואחרים, כל פעם מחדש זו חוויה מפתיעה ויוצאת דופן. התרגילים והקסמים שעושים האמנים הללו גורמים לנו כל פעם מחדש לחוות את עולם הקסם על מלא. אמן חושים עם ניסיון שגם יודע לעבוד עם קהל יעשה לכם את השנה החדשה עם חגיגה קסומה ומפתיעה.

מפעיל יום הולדת

מפעיל

זמר טוב הוא לא רק מי ששר יפה אלא מי שמרים את הקהל על הרגליים – וכך בדיוק גם בהפעלת יום הולדת, בסופו של יום מי שיעשה לכם חגיגת יום הולדת מפתיעה ובלתי נשכחת, הוא לא רק מי שהולך על חבל דק או מוציא שפנים מהכובע. אלא מי שיש לו טאצ' לקהל, את היכולת לקרוא את הקהל ולדעת להתאים את עצמו לאירוע.

לכן מומלץ להיכנס לאתר של המפעיל ולראות דוגמאות ממופע חי וכמובן את דירוג ותגובות המשתתפים. כי בסופו של יום מה שיעשה לכם את האירוע, היא לא רק אטרקציה מטורפת אלא גם מי שעומד מאחוריה.

 

סיכום

אם גם אתם מחפשים מפעיל שיפתיע את כולם לחווית יום הולדת של פעם בחיים, כדאי שתבדקו את עולם הקרקס – להטוטים באש, הליכה על חבל דק או דמויות ענק שהולכות על קביים יעשו את העבודה. כמו כן יש לנו גם את אמני החושים שנראה שלא משנה בכמה מופעים כאלה נצפה ההפתעה שתעלה על פנינו תהיה מושלמת. בכל מקרה מומלץ לבדוק את המלצות הלקוחות ולהתרשם ממופעים, כי יום הולדת זה פעם בשנה…

מפעיל יום הולדת

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: