האם נהוג לעשות מסיבת אוזניות במשרדי עורכי דין?

אופי של מסיבה שמיועדת לצוות משרד עורכי דין תלוי באופן כמעט מוחלט בהקשר. ישנן מסיבות, שמיועדות ללקוחות המשרד, שיאופיינו באווירה פורמלית ומקצועית. מסיבות שיוכלו להתאפיין באווירה חברית ומשוחררת יותר הן בדרך כלל מסיבות פנימיות לגיבוש הצוות. אבל האם מסיבת אוזניות היא הבחירה הנכונה?

 

מסיבת אוזניות – כל מה שצריך לדעת

אוזניות היו בעבר מכשיר פלא שאפשר למי שמרכיב אותן לשמור לעצמו את בחירות ההאזנה שלו. במהלך השנים הטכנולוגיה השתפרה והשתנתה והיום אוזניות אלחוטיות יכולות להשמיע מוזיקה באיכות מעולה, לחסום רעשים חיצוניים באופן כמעט מוחלט, וכן לאפשר גמישות בין בחירה אישית לבחירה צוותית. המסיבה מתרחשת כאשר כל המשתתפים מרכיבים אוזניות ייעודיות ומאזינים ביחד לאותם הצלילים והקולות. השילוב בין ההאזנה האישית לאינטימיות שנוצרת עם שאר המשתתפים, מייצרת חוויה ייחודית שנקראת מסיבת אוזניות.

 

האתגרים בהפקת מסיבה לגיבוש צוות משרד עורכי דין

יש לא מעט אתגרים בתכנון מסיבת גיבוש לצוות העובדים של משרד עורכי דין. בדרך כלל מדובר על משתתפים בגילאים שונים, בסטטוסים שונים ועם תחומי עניין שונים. בנוסף, מדובר על קבוצה של אנשים שעובדים בקרבה זה לזה, אבל לא בהכרח חולקים זה עם זה נושאים אישיים.

אתגר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא העובדה שהעבודה במשרד עורכי דין, בין אם זה משרד עו"ד נזיקין או משרד של עורך דין שיקום כלכלי, היא בדרך כלל עבודה אינטנסיבית במיוחד. לפיכך, המסיבה צריכה גם לגבש בין אנשי הצוות וגם לספק הנאה ורוגע עבור העובדים.

מסיבת אוזניות

פעילות פנימית או הפעלה חיצונית?

יש תמיד אפשרות להפקה עצמאית פנימית של ערב גיבוש או מסיבת צוות, אבל כפי שעורכי דין יודעים היטב, לכל עולם תוכן יש שפה משלו, וכדאי להיעזר במומחה מנוסה מהתחום. הבחירה בהפעלה חיצונית של חברה מתמחה יכולה לייצר הבדל מהותי באיכות ההפעלה והמכשור הטכנולוגי הנלווה, וכן כרוכה בדרך כלל הוצאה נמוכה יותר מאשר עבודה עצמאית מול ספקים. פרמטר מרכזי הוא הנוחות שבהעברת המורכבות של ההפקה והארגון לצד שלישי.

 

יתרונות הבחירה במסיבת אוזניות במשרד עורכי דין

  • ההשתתפות במסיבת אוזניות מתאימה לכל אחד, בכל גיל וללא קשר לרקע ולכישורים.
  • המוזיקה והפעילות המשותפת מייצרת אווירה נעימה ומשוחררת עבור העובדים.
  • המאפיינים של מסיבת אוזניות מאפשרים לקיים אותה גם במשרד עצמו, בהינתן שניתן להחשיכו לחלוטין.
  • השילוב של עבודה עצמאית ועבודת צוות שמאפיינת עובדים במשרדי עורכי דין משתקפים בפעילות של האזנה משותפת, כל אחד באוזניות שלו.
  • עבור מי שזקוק להפסקה לרגע, השקט הוא תמיד במרחק הסרה או כיבוי של האוזניות.
  • במסיבת אוזניות ניתן להתנסות בסוגות שונות של מוזיקה, כדי לקלוע לטעמם של רוב העובדים ולאפשר לכל אחד להגיב באופן אינסטינקטיבי למוזיקה שהוא שומע.

 

לסיכום

מסיבת אוזניות יכולה להיות פעילות פנאי מגבשת לכל הגילאים ולכל מסיבת צוות, בעיקר לצוותים שבהם נדרש איזון בין העשייה המשותפת לחוויה האישית של כל עובד. היא בהחלט יכולה להתאים גם למשרד עורכי דין.

מסיבות במשרדי עורכי דין

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: