מנטליסט לאירועים בנען

⭐ מנטליסט לאירועים בנען

⭐ חוויה על חושית לכולם

⭐ אמן חושים שהדהים את המדינה

⭐ מופע אינטראקטיבי ואטרקטיבי

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ אמן חושים מנוסה בעל עבר מצליח

הזמינו עכשיו מנטליסט לאירועים בנען חייגו עכשיו:

077-230-5266

 

מה זה מנטליסט בכלל?

כשמדובר בעולם הקסמים בכלל ובמנטליסט בפרט, נוכל לגלות על אסוציאציות שונות של אנשים: חלקם יקראו להם קוסמים או אפילו מכשפים, וחלקם יטען שמדובר בהבנה עמוקה של הפסיכולוגיה ומדעי המוח.

כדי להבין מיהו המנטליסט תחילה, כדאי לעשות את ההבחנה בין קוסם למנטליסט. קוסם הוא אדם המבצע מעשים מופלאים ועל – טבעיים באמצעות יכולות ואלמנטים אשר אין ביכולת הקהל להבחין או לדעת אותם.
לעומתו, מנטליסט – או אמן טלפתיה – מבצע קסמים העוסקים בקריאת מחשבות והשפעה עליהן בעזרת טכניקות שונות המיועדות לכך.

המנטליסט, לעומת אחרים העוסקים בענף הקסמים, אינו מתעסק ברוחות אלא בעומדים מולו בלבד. החל מקריאת מחשבות, העברת מסרים או אף עיסוק בחפצים – אמן הטלפתיה, בעזרת המחשבה ותקשורת טלפתית, יודע לשבור את מוסכמות ההיגיון.

לאחר שהבנו מיהו המנטליסט, נבין – מה אומר מנטליסט לאירועים בנען?

 

מנטליסט לאירועים בנען – מה זה כולל?

מנטליסט לאירועים בנען הוא, כמו שאומר הביטוי – הופעה של אדם אחד. המנטליסט מומחה לקסמים שונים העוסקים רובם במחשבות. הקהל מהווה חלק פעיל במיוחד מהמופע כולו ומשתתף בחלקים נרחבים ממנו. בנוסף, המנטליסט מבצע קסמים שונים וקטעי בידור, כך שהמופע כולו מהווה כשעה של קסם ועניין בשביל המשתתפים.

מנטליסט לאירועים בנען יודע להתאים עצמו לקהל ולמטרת האירוע. הוא משתמש בקסמים רלוונטיים למשתתפים, תוך אווירה קלילה ומצחיקה.

 

מתי טוב להזמין מנטליסט לאירועים בנען?

מנטליסט לאירועים בנען יודע להתאים עצמו לכל סוג אירוע. יום הולדת, בר או בת מצווה או אפילו אירוע חברה – ההופעה תהיה רלוונטית לאופי האירוע והמשתתפים ומעניינת עבורם.
עם זאת, חשוב לציין כי הופעת מנטליסט מתאימה ומותאמת לקהל הבוגר.

מנטליסט לאירועים בנען יתאים לאירועים במגזר הפרטי והעסקי. ההופעה עצמה נבנית על פי הידע של המנטליסט בקהל ובסוג האירוע בו הוא מופיע, ולכן מותאמת באופן המיטבי לכלל סוגי האירועים- בכל מקום, לכל מטרה.

 

איך בוחרים מנטליסט לאירועים בנען?

ראשית, תרצו לוודא שאתם בוחרים מנטליסט מוכר, מקצועי ובעל ניסיון בתחום – צפו בהופעות קודמות של המנטליסט, בדקו את רקורד ההופעות שלו באירועים מסוגים שונים. בנוסף, בשיחה מקדימה תוכלו להעיד האם מנטליסט לאירועים בנען שבחרתם מתאים לכם – הסבירו לו על האירוע ועל הציפיות שלכם, שאלו אותו את כלל השאלות המטרידות אתכם והוא כבר יידע לענות.

 

דברים שחשוב לדעת כשמזמינים מנטליסט לאירועים בנען

החלטתם להזמין מנטליסט לאירועים בנען – החלטה מעולה. אם אתם חוששים ורוצים לוודא שאתם יודעים הכל לקראת האירוע הקרב, לפניכם רשימה של כמה שאלות שבטח שאלתם את עצמכם:

  1. כמה זמן ההופעה? לרוב, הופעת מנטליסט מתקיימת באורך כשעה. גם במקרה זה, רצוי לתאם ציפיות טרם האירוע, כך שהמופע ישתלב בצורה המושלמת עם שאר האירוע.
  2. מה אתה צריך שאכין מראש? מבחינת ציוד, המנטליסט מגיע עם כלל הציוד הנדרש לאירוע. אם מדובר באירוע של אנשים רבים, כדאי לקיים תיאום ציפיות מול האמן כדי לבדוק אפשרויות הגברה והושבה. אולי כדאי להציע גם בקבוק מים ליד הכיסא.
  3. מה עם המשתתפים שלא עולים לבמה? הם לא ישתעממו? זהו חשש מובהק בקרב מארגני אירועים – הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. השאיפה לאירוע המושלם עומדת על התאמתו לסיבת קיום האירוע ולמשתתפים. אם הזמנתם מנטליסט לאירועים בנען – תוכלו להסיר דאגה מלבכם. מלבד משתתפים אשר עולים לבמה, כלל המשתתפים באירוע שותפים במידה כזו או אחרת לקסמים. מה שבטוח – אף אחד לא יהיה משועמם.
  4. אם אני רוצה שהמופע יתמקד באדם אחד או בנושא מסוים, זה אפשרי? ניתן ואף חשוב ליצור תיאום ציפיות מול המנטליסט, כפי שנעשה לקראת כל מופע או הזמנת אמן. תוכלו למסור למנטליסט פרטים או שמות של חתן הכלה או השמחה או אף המנכ"ל, והמנטיליסט יידע להתאים עצמו לאירוע.

 

האירוע המושלם עם מנטליסט לאירועים בנען

מנטליסט לאירועים בנען יתאים לסוגים רבים של אירועים במגזר הפרטי והעסקי. כדי לצמצם את האפשרויות הרבות העומדות בפניכם, לפניכם דוגמה למהלך אירוע יום הולדת ואירוע עסקי:

 

יום הולדת:

  • פתיחה והתכנסות
  • שתייה, מנות ראשונות
  • מופע מנטליסט
  • מנות עיקריות ואוכל
  • ברכות
  • קינוחים

 

אירוע במגזר העסקי:

  • פתיחה והתכנסות, אוכל וקפה
  • שיחת פתיחה – גורם בכיר
  • מופע מנטליסט
  • הצגת חומרים ומטרת הכנס
  • סיכום

 

טיפים חשובים לתכנון אירוע בצורה הטובה ביותר

תכנון אירועים הוא מלאכה שעלולה להיות מלחיצה. לאלה מכם שלא מעורים בתחום – תכנון האירוע החל משלביו הראשונים יכול להתגלות כחוויה מסובכת. מנטליסט לאירועים בנען אמנם יפתור לכם סוגיות רבות, אך לא את כולן.

לכן, ריכזנו לכם 3 טיפים חשובים לתכנון אירוע בצורה הטובה ביותר

  1. איתור צרכים: בשביל לתכנן אירוע טוב, המטרה צריכה להיות לנגד עיניכם. בין אם האירוע נועד לחגיגת יום הולדת או בת מצווה ובין אם מדובר בכנס חשוב של החברה, מטרת האירוע היא המובילה בתכנונו, תוך התחשבות בכלל הגורמים: מיקום, משתתפים, תאריך, אוכל ועוד.
  2. אילוצים ואמצעים: אם תשאלו מתכנני אירועים על אירוע חלומותיהם, כנראה שהוא לא יתקיים באולם של החברה באחת הערים במרכז. האמצעים העומדים לרשותכם – זמן, תקציב ודרישות הם המנתבים ומכוונים אתכם למה ביכולתכם לארגן ומה תיאלצו לדחות לאירוע הבא, אולי.
  3. עבדו מסודר: תכנון אירועים יכולה להיות משימה כיפית ומיוחדת. עם זאת, גם את המטלה הזו יש לבצע באופן המסודר ביותר. הרכיבו את הקריטריונים הנדרשים, וודאו כי אתם בונים אירוע רלוונטי ועומדים בתקציב והזמן שלכם. עבודה מסודרת תעזור לכם לסגור את כלל הקצוות ולהיות בבקרה על כך שהאירוע שלכם יוצא לפועל בצורה מיטבית.
רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: