מחלום למציאות – איך תהפוך את הילד שלך לנהג מירוצים

חלמת להיות ראשת ממשלה? חלמת להיות ג'ודוקא בעל שם עולמי? או אולי לא העזתם לחלום? אנחנו מאמינים שחלומות נועדו שיגשימו אותם, ולפעמים כל מה שחסר זאת דחיפה קלה לכיוון הנכון. אז נכון, אנחנו עצמנו כבר הגענו לגיל שקל לשכוח על מה חלמנו ומה רצינו להיות, אבל מה לגבי דור העתיד? החלומות שלהם בהחלט ברי הגשמה.

 

למה דווקא קארטינג?

התשובה הפשוטה ביותר היא – למה לא? אבל בקצת יותר מילים – קארטינג, או "נהיגת מרוצים" הוא אחד מענפי הספורט המוטורי הכי חמים בישראל ומשלב בצורה ייחודית בין פיתוח יכולות אישיות לדינמיקה בינאישית, הוא פתוח בפני כל המינים והמגדרים ומציע אינספור אפשרויות להתפתח בהן.

בנוסף, אם נסתכל על ענפי ספורט אתגרי נוספים, כמו סקי ואפילו גלישת גלים, הרי שהם לא תמיד זמינים בישראל, לעומת קארטינג שתמיד כיף ומסעיר לעשות, בין אם בצורה חובבנית או השתתפות במירוצים מקצועיים.

קארטינג

מאיזה גיל אפשר להתחיל?

בגדול, מסלול מקצועי מתחיל בגיל 10 והשמים הם גבול. עם זאת, גם קטנטנים יותר יכולים להצטרף וישנם חוגים מיוחדים המותאמים ליכולות והכישורים שלהם. תסמכו עלינו, כאשר הם יהיו מוכנים לפרוש כנפיים ולעוף (כלומר, לנסוע) לליגה של הגדולים – יעדכנו אתכם.

 

קארטינג – תחביב או מקצוע?

זה תלוי בכמה דברים אבל אם לשים את הקלפים על השולחן – כל בחירה תהיה טובה כיוון שאפילו במסלול חובבני מקבלים כישורים רבים לחיים וסיפוק אדיר. כך או כך, המסלול דומה אך על מנת להפוך את התחביב למקצוע, דרושה נחישות, כשרון ויכולת התמדה. מה שבטוח, הטייטל של "נהג מרוצים" לא שמור לתחרויות בלבד ו-וואלה, זה אחלה כשרון להוסיף לקורות החיים.

קארטינג

השלבים להפוך לנהג מירוצים

חייבים להתחיל מאיפשהו ובמקרה של קארטינג ההתחלה, בכל גיל, הינה בקורס בסיס המותאם אישית לנהג וכישוריו. בהמשך, משתלבים בקבוצת אימוני 4 פעימות בה משפרים את המיומנויות והטכניקה וכשצוברים מספיק ניסיון עוברים לסבב אליפות ישראל, אז ניתן לעבור לאימוני 2 פעימות שבסופם תתחרו במסלולים של ה"גדולים", בארץ ובחו"ל.

 

מה לגבי תחרויות?

איך אומרים? החיפזון מהשטן. זה תלוי בהתקדמות האישית של כל אחד – יש המשתלבים בתחרויות כבר בשלב האימונים המוקדמים ואחרים מתבשלים יותר זמן על המסלול. אז נכון שאנחנו בעד הגשמת חלומות אבל המקצועיות (של הצוות ושל המתאמנים) חשובה מאוד והבטיחות מעל הכל.

לאורך האימונים מתבצע מעקב אדוק אחרי המשתתפים, מקיימים ראיונות ומקנים סל כלים אדיר – וברגע שמוכנים, עוברים לשלב הבא. האינטרס הדדי. לסיכומו של דבר, חלומות בהחלט מתגשמים ואם כבר, אז עדיף בענף הקרטינג. אפשר להתחיל לכל גיל ולהתגלגל בהתאם לקצב המדויק עבור הקטנים שלכם. אז מה אתם אומרים, תבואו לנסיעת מבחן? אנחנו מחכים על המסלול.

נהג מרוצים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: