מוצרי מין כמתנה מושלמת לבן הזוג שלך ליום הולדת

צעצועי מין מכניסים כל כך הרבה תשוקה והתרגשות לחדר השינה, שנראה לא הוגן שגברים מפספסים את כל הכיף. נראה כי כל הוויברטורים הם ורודים עם אוזני ארנב, ובגודל מאיים שיכול להבהיל בחורים ולגרום להם לברוח.

אבל צעצועי מין יכולים להיות דבר מעולה להכניס למערכת יחסים, או מתנה קינקית מדהימה ליום ההולדת של הבחור שלך. זו הסיבה שאצרנו רשימה של מיטב צעצועי המין לגברים שתוכלי לקנות עבור הגבר שלך, שתביא אותו לספר לכל חבריו שיש לו את החברה הטובה ביותר בעיר.

 

לאדם שמעריך את הפאר – Soraya Wave

Soraya Wave החדש הוא לא רק מותרות שיא, אלא מהווה גם כניסה מדהימה לעולם של צעצועי המין – מעט יקר אבל שווה. הצעצוע בנוי עם ידית קלה לאחיזה, וכולל פיר פנימי שנע למעלה ולמטה, וממריץ את האצבעות.

 

לאדם שרוצה משהו דיסקרטי – Vesper

בין אם את קונה למישהו שמתגאה בשימוש בצעצועים, או לאחד שמעדיף את הקצה השני של הספקטרום ורק רוצה משהו שאף אחד לא יוכל לומר שהוא צעצוע מין – ה- Vesper מתאים בשבילך. אפשר להסתיר אותו אך גם ניתן ללבוש אותו כשרשרת. אפשר להשיג בשלושה צבעים, זהב, זהב-ורוד וכסף, המחירים הינם החל מ- $ 70. הווספר הנטען הוא יותר דק מעיפרון, וחזק להפליא לאור גודלו הקטן.

 

לאדם שמעריך מציאה – מגרה הדגדגן של Romp Free

אם אתה את מעניקה את המתנה לבחור שפתוח בראשו לקניית צעצועי מין נוספים, הצעצוע הזה הוא מנה ראשונה נהדרת. מדובר ב -45 דולר, מחיר סביר בהתחשב בעובדה שיש לצעצוע את אותה טכנולוגיית יניקה כמו מכשירי ויברציות יקרים יותר. המכשיר מספיק קטן בכדי לאחסן אותו בכל מקום, וכולל כיסוי עבור נסיעות, כך החבר שלך ידע שהוא לא יצבור אבק.

 

לאדם שרוצה צעצוע יפה – Le Wand

המהדורה המדהימה הזו, לה וונד, כוללת טונות של רישומים מקסימים של מאיירים. בנוסף, הקופסה כמעט יפה מכדי לעטוף אותה בעטיפת מתנה. התוספות כל כך מרגשות, שכמעט קל לשכוח שהצעצוע עצמו הוא גם אחד ה"שרביטים" החזקים ביותר, נטען, אלחוטי, ובעל עשר מהירויות ו -20 סוגי תנועה.

 

לאדם שאוהב מין אוראלי – SONA 2 Cruise

תראי, אנחנו מבינים את זה: לפעמים הלשון של בן הזוג עשויה להתעייף, או שהצוואר שלו חווה כאבים מסוימים כשאת מתקרבת לגמור. קני בעבורו סימולטור מין אוראלי שישמש בתור העוזר הקטן שלו כדי לדחוף אותך מעבר לקצה במהלך המין האוראלי. את לא תתחרטי על זה.

כמובן שיש עוד מגוון צעצועי מין שגברים יכולים ליהנות מהם, ותוכלי לעשות מחקר נוסף אם עוד לא מצאת כאן משהו שמוצא חן בעינייך. חפשי בחנות של רד פוינט עבור סטראפ און, ויברטורים ועוד.

 

אביזרי מין לגבר

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: