מה כרוך בהרחקת עטלפים?

עטלפים הינם בין היונקים העיקריים שאנו מכירים, אשר הם בעלי חיים מעופפים, ופעילים בעיקר בלילה. חיות אלו נהיו מדוברות יותר בתקופת הקורונה, כאשר חלק מהאנשים האמינו כי הם המקור למגיפה.

בשל המראה החיצוני של העטלפים, משום האמונה הטפלה או מסיבות אחרות – בני האדם נוטים לפחד כאשר הם נתקלים בהם בפתח הבית או בכל מקום אחר. בכתבה הבאה נסביר עבורכם כיצד ניתן להיפטר מהעטלפים ולוודא כי לא יחזרו שנית לביקור בביתכם.

 

מהו המקור ממנו מגיעים העטלפים?

אם אין יונים בביתכם, אך העטלפים מרבים לבוא לביקור מדי פעם, וודאי תרצו לדעת מהו המקום אשר ממנו העטלפים מגיעים אליכם. ובכן, בכל מקום בו ישנם מקורות מזון שונים, יכולים להימצא עטלפים, כמו גם במקומות עם עצי פרי, עצים עשירים בעלים, חרקים מסוימים, וגם בקרבת מערות סביר להניח שיהיו עטלפים. גם במבנים נטושים ובעליות גג מוזנחות ישנו סיכוי גבוה להימצאות עטלפים.

 

אז מה ניתן לעשות בכדי להרחיק את העטלפים?

הדרך המרכזית כיום להרחקת עטלפים היא הצבת דוקרנים במקום הבעיה. הדוקרנים מונעים מהעטלפים להיכנס למקום בו הם נוהגים לבקר לעיתים תכופות, או לפחות מונעים את האחיזה של העטלפים שם ובכך מבטיחים כי הם לא יחזרו לאותו מקום שנית. שיטה נוספת בכדי להרחיק את העטלפים מביתכם או מבית העסק שלכם היא רשתות עטלפים.

רשתות אלו בדרך כלל הינן אותן רשתות אשר משתמשים בהם כדי להרחיק יונים ומינים אחרים של ציפורים, אשר ניתן למצוא אותן בחנות כלי הבניין הסמוכה לביתכם. אם השיטות לעיל לא עבדו. תוכלו להציב בפתח הבית או בכניסה למבנה בו העטלפים נוטים להשתקע דחליל ינשוף. הינשוף מפחיד מאוד עטלפים ויוודא כי הם לא יחזרו שנית לאותו מקום.

 

להשתמש בחושים כדי להרחיק את העטלפים

עטלפים רגישים מאוד לריחות חזקים ולקולות לא נעימים, שהרי חוש השמיעה וחוש הריח חזקים אצלם במיוחד. על מנת להשתמש בחושים אלו בכדי להרחיק את העטלפים תוכלו לנקוט בשתי דרכים שונים. הראשונה היא הצבת לפידי עשן המיועדים לעטלפים בפתח הבית.

לפידים אלו יגרמו לעטלפים להריח את ריח העשן, אשר לא אהוב על העטלפים במיוחד, בלשון המעטה, וכך ירחיק אותם מהמבנה. דרך נוספת להרחקת העטלפים היא משדר אשר משמיע קולות לא נעימים במיוחד, בתדר מיוחד שהעטלפים מסוגלים לשמוע, מה שיוודא שהם יתרחקו מביתכם במהירות האפשרית.

קיימת כיום שיטה נוספת להרחקת העטלפים באמצעות חוש השמיעה שלהם, אשר הינה שיטת הדברה ירוקה ומטרתה המרכזית היא לא לפגוע בסביבה, ובפרט לא לפגוע בעטלפים. בשיטה זו מותקן רדאר אלקטרוני, אשר משמיע גלי קול שצורמים לאוזניהם של עטלפים.

 

לסיכום,

לסיכומו של עניין, קיימות כיום מגוון דרכים להרחקת עטלפים, ולוודא שהם לא יחזרו שנית לביתכם ויפגעו ברכוש שלכם או חלילה בבריאותכם או בבריאות הקרובים אליכם.

בחרו את השיטה המתאימה לכם ביותר, על פי השיקולים הכלכליים או האידאולוגיים שלכם, ובצעו את שיטת ההרחקה על הצד הטוב ביותר. תוכלו גם להזמין מרחיק עטלפים אשר יגיע לביתכם ויעשה עבורכם את העבודה. בהצלחה!

הרחקת עטלפים

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: