מה היתרונות של בלוקים לאירוע על פני תמונות רגילות?

הדבר המשמעותי ביותר בכל אירוע במאה ה- 21 הוא התיעוד שלו. בכל חתונה, בת מצווה, בר מצווה או ברית יש צלם שמתעד את הרגעים המרגשים הללו. יש מנהג בשנים האחרונות שבכל אירוע יש מגנטים שמוכנים בו בזמן והאורחים יכולים לקחת את התמונות שלהם לביתם – מנהג חביב ביותר שכבר די ממצה את עצמו.

המשמעות של תמונה היא זיכרון, ואם אתם רוצים להעניק לאורחים שלכם זיכרון מהערב שלכם, כאדי שתשקיעו ותדפיסו את התמונות על בלוקים!

 

למה בלוקים עדיפים ממגנטים?

מגנטים הם כבר דבר שבשגרה – אף אחד לא מופתע לראות מגנה בחתונה או אירוע אחר. אם אתם רוצים להפתיע את האורחים וחדש וליצור אירוע מקורי, אתם חייבים לבחור בציוד כמו בלוקים לאירועים. כיום כל צלם מציע גם בלוקים לאירועים, משום שזה המתנה כי מרגשת שאפשר לתת לאורחים שלכם וגם לעצמכם. מגנט הוא נדוש ונשמר במקום לא אסתטי בבית, במטבח, ואילו בלוק יישמר במקום יפה ויהיה מקורי.

 

למה בלוקים עדיפים מתמונות?

תמונות רגילות נשמרות רק אצלכם ולא אצל האורחים, אז להן הרבה ערך עבורם, ולכן לא ניתן להשוות בין תמונות לבלוקים. כמו כן, אתם לא פותחים את אלבום התמונות בכל יום, אבל את התמונה על הבלוק תראו בכל יום והיא תיתן לכם שמחה וכוח. תמונה היא מזכרת ששוכבת בארון, ואילו בלוק הוא הזכרת שמלווה אתכם לאורך כל היום.

 

ייחודיות מעל הכל

כפי שאמרנו, אף אחד כבר לא מופתע לראות בלוק באירוע – ומה הטעם להוסיף אטרקציה לאירוע אם היא לא מרגשת? אנו ממליצים לכם לבחור בבלוקים ולשמח את  האורחים. כל אחד מוזמן להרבה אירועים במהלך חייו, ואם תאם רוצים שהאירוע שלכם הוא זה שכולם ייזכרו, כדאי לכם להשקיע בו ולהכניס אליו דברים מקוריים, כמו בלוקים למזכרת, ולא כמו מגנטים או תמונות. כמו כן, חשוב לנו לציין שהמחיר של בלוקים אינו גבוה כלל ולא מדובר בהוצאה משמעותית עבור האירוע.

 

מזכרת שנשמרת לאורך זמן

בלוקים נשמרים לאורך זמן כי הם עשויים מחומר קשיח, וכי הם לא נופלים מהמקרר כל הזמן כמו מגנט, או מתאבקים בתוך הארון כמו תמונות. הבלוקים ילוו את האורחים לתמיד ויזכירו להם את האירוע המוצלח שלכם, וגם את ההנאה שהם חוו שם. בנוסף, האורחים שלכם הגיעו אליכם מרחוק, לכן חבל שלא תשקיעו בהם ותתנו להם יחס הולם, כמו בלוקים למזכרת.

 

לסיכום

כל אירוע צריך להיות מתועד בצורה מקורית וטובה, ומה יותר מקורי מבלוקים שמודפסת עליהם תמונה? הם נשמרים לאורך זמן, נוכחים בבית בצורה בולטת, מושקעים ומפנקים והמחיר שלהם מוזל ונוח לכל כיס. אם אתם רוצים ליצור אירוע בלתי נשכח אתם חייבים להוסיף בלוקים שעליהם מודפסת תמונה למזכרת.

מִקרֶה

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: