מהצבע ועד המיקום של הלוגו: כך תעצבו ביתן לתערוכה שכולם ידברו עליו!

ביתני תערוכה הם עולם שהולך ומתפתח במהירות מסחררת. כל מי שמסתובב קצת בתערוכות מקצועיות מכיר את המגוון העצום והמדהים, ואת הביתנים המגניבים והמושכים שהחברות השונות מקימות. אם החברה שלכם הולכת להרים ביתן בתערוכה בישראל או בחוץ לארץ, חשוב מאוד שתקראו את המאמר הזה.

אנו הולכים לסייע לכם כאן לעצב את ביתן התערוכה שלכם מא' ועד ת', כך שהוא יהיה הביתן הפופולרי ביותר בתערוכה. מוכנים? בואו נתחיל!

 

מה החשיבות של ביתן תערוכה?

אם בעבר ביתן תערוכה היה לא יותר מציליה מאולתרת עם שולחן פלסטיק מתקפל מאחוריה, היום אנו חיים בעולם שונה לגמרי. הביתן הוא אמצעי לקידום מכירות ושיווק, ומגנט טוב ללקוחות פוטנציאליים. מסיבה זו חשוב לנו מאוד להראות כמה הביתן שלנו יצירתי ומושקע, וכך למשוך עוד מבקרים בתערוכה שיתפעלו ממנו וירצו להיות לקוחות של החברה שלנו.

מה החשיבות של ביתן תערוכה

הדגש הראשון בעיצוב הביתן

עיצוב ביתנים לתערוכות הוא חשוב מאוד, אבל גם מורכב מאוד. הדבר הראשון שחשוב לזכור הוא שלא מדובר על יצירת אמנות למוזיאון. נכון שאנו רוצים ביתן יפה ככל שאפשר, אך יופי הוא לא המטרה העליונה, למשוך לקוחות זו המטרה העליונה של הביתן. לכן לעתים נוותר על יופי או נראות, מתוך הבנה שהם לא בהכרח יביאו לנו לקוחות פוטנציאליים.

הדגש הראשון בעיצוב הביתן

אז איך מתחילים?

אחרי שהבנו קצת את חוקי המשחק, חשוב להבין שאת עיצוב הביתן אנו צריכים לתכנן עם מי שבונה לנו אותו עוד לפני תחילת העבודה. בשיחה אנו צריכים להציג לבונה באופן מעמיק את החברה שלנו, ומהן הציפיות והרצונות שלנו מהביתן ומהתערוכה שבה הוא הולך לעמוד ולהציג את החברה. אחרי השיחה הזו אנו צריכים לצאת עם סרטוט ראשוני ורעיונות עיצוביים כלליים.

 

איך מתנהל העיצוב בפועל?

לאחר התכנית הראשונית, אנו מתחילים לחבר את הסרטוטים לעיצוב ולגרפיקה. אנו מחליטים מה יהיו הצבעים הדומיננטיים בביתן, איפה נציב את הלוגו של החברה כך שיהיה בולט, ועוד. חשוב כמובן להקפיד על צבעים תואמים, על לוגו בגודל נכון, ועל העברה של המסר של החברה שלכם.

 

על אילו דברים טכניים חשוב להקפיד?

כפי שכבר אמרנו, לא מדובר על מוצג מוזיאוני, אלא על ביתן שישרת אתכם ולכן מעבר לעיצוב חשוב להקפיד גם על כך שהביתן יהיה פרקטי ונוח לשימוש. הקפידו שיהיה בו מקום נעים גם לנציגי החברה וגם לאנשים שמגיעים לביתן כדי להחליף פרטים ולדבר. חשוב מאוד גם להעמיד את הביתן לפני התערוכה ולעשות לו מודל כדי לוודא שכל העסק עובד כמו שצריך. אם צריך חיבורי חשמל לביתן צריך לוודא שהם בוצעו היטב ושיש חשמל.

 

סיכום

עיצוב הביתן הוא חלק סופר חשוב בהכנה שלכם לתערוכה. ביתן מעוצב ומרשים ימשוך אליכם עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים, ויסייע לכם לסכם את התערוכה בהצלחה.

מהצבע ועד המיקום של הלוגו כך תעצבו ביתן לתערוכה שכולם ידברו עליו!

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: