מאמן אישי לפני אירוע גדול בחיים – מה היתרונות

לפני כל אירוע גדול בחיים אנחנו עלולים לחוות רגשות של לחץ וחרדה. הסיבה המרכזית לאותן רגשות היא הפחד מהכישלון, או ברוב המקרים, חוסר הצלחה לעמוד בציפייה שאנחנו בונים לעצמנו לקראת האירוע. אחד הדברים שיכול לעזור לכם להגיע טוב יותר לאירוע וכמובן לעבוא אותו בהצלחה זה אימון אישי. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל היתרונות שיש לאימון מסוג זה.

 

מה עושים באימון אישי

מאמן אישי קואצ'ינג הוא מאמן שנועד לעזור לכם להשיג מטרות בצורה ייחודית. בעוד שמאמן רגיל מתמקד במטרה ספציפית ובונה לכם תוכנית אימונים שממוקדת בהשגת המטרה הזו, מאמן אישי קאוצ'ינג עובד אתכם על הקשיים שמונעים מכם להשיג את המטרה הנכספת.

המאמן הזה יעניק לכם כלים להצלחה שישרתו אתכם גם אחרי שתשיגו את המטרה הזו, ויעזור לכם לפתח את היכולות להתגבר על קשיים בעוד הרבה תחומים של החיים. לפני אירוע גדול בחיים, יש כמה יתרונות שאותם תוכלו להרוויח אם תפנו לאימון אישי.

אימון אישי

הורדת לחצים

הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות לפני אירוע גדול בחיים הוא להוריד את מפלס הלחץ. הלחץ הוא אמנם תגובה טבעית שלכם לחשיבות האירוע, אולם הוא יכול רק לפגוע בכם. ברגע שמפלס הלחץ ירד תוכלו להתכונן בצורה נכונה יותר לאירוע, ולהגיע אליו כאשר מה שיושב אצלכם בראש זה הדברים שבאמת חשובים באירוע, ולא נקודות צדדיות שמהן כדאי פשוט להתעלם.

 

האירוע הוא לא המטרה

אחד הדברים שכנראה הכי מלחיצים אתכם זו החשיבות של האירוע. לא משנה על איזה אירוע מדובר, במהלך האימון נבין יחד איך לבודד את האירוע הזה לתתי אירועים קטנים יותר. ביחס לכל אחד מהם נבין האם הוא באמת מלחיץ אותנו, או שדווקא בו יש משהו שמרגיע אותנו. כך נבין יחד שמה שלחיץ אותנו באמת הוא אירוע הרבה יותר קטן מזה שחשבנו בהתחלה שגורם לנו ללחץ.

 

כלים להתמודד בעוד סיטואציות

לא משנה על איזה אירוע מדובר, יום אחד האירוע הזה הולך להיגמר. מה שחשוב זה לא רק איך תחוו את האירוע הזה אלא עם מה תצאו ממנו, ופה בדיוק נכנ אחד היתרונות הגדולים שיש לאימון אישי. הכלים שאותם תרכשו במהלך האימון יעזרו לכם אמנם להתמודד עם האירוע, אולם חשוב מכך, הם גם יעניקו לכם כלים להמשך, ויעזרו לכם להתמודד עם אתגרים שיבואו לאחר האירוע.

 

לסיכום

לקראת כל אירוע גדול בחיים מפלס הלחץ האישי שלנו עולה, מה שגורם לנו לתהות האם נצליח לעבור את האירוע הזה בצורה טובה. ההמלצה שלנו היא לפנות למאמן אישי שיעזור לכם לבנות כלים להגיע לאירוע הזה רגועים יותר. המאמן יעזור לכם להבין שמה שמלחיץ אתכם זה לא בהכרח האירוע עצמו אלא דברים שנלווים אליו. לאחר האירוע תשארו עם עוד הרבה כלים להמשך החיים.

מאמן אישי קואצ'ינג

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: