מה ההבדל בין הגרלת הלוטו להגרלת הצ'אנס

הגרלות הלוטו והצ'אנס נחשבות לנפוצות ביותר ועדיין, יש מי שטרם הכירו במאפיינים שלהן מקרוב. שכן, עולות בימים האחרונים שאלות רבות לרשת שעוסקות בהבדלים שבאים לידי ביטוי בין השתיים. מדריך זה ירכז את המידע הרלוונטי בנושא, כדי להציג את כל המידע הדרוש. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתבחרו בסופו של דבר בהגרלה שמתאימה לכם.

 

הגרלת הצ'אנס – ההגדרה

בחרנו להציג את ההגדרה של הגרלת הצ'אנס תחילה, משום שזו נערכת בתדירות הגבוהה ביותר. נכון לרגע כתיבת מילים אלה, מתקיימות 35 הגרלות בכל שבוע! כאשר מידי יום מתקיימות 6 הגרלות בימי חול (ראשון עד חמישי) ו – 5 הגרלות נוספות מתרחשות בימי שישי ובמוצאי שבת. הגרלה זו הפכה להיות פופולארית ביותר, משום שסיכויי הזכייה בה הם גבוהים ביותר. הפרסים שניתנים לזוכים נעים בין 10 אלף ₪ לעשרות אלפי שקלים, בזמן שמילוי טופס בודד צפוי לעלות בין 5 ₪ ל – 500 ₪ בלבד. ההגרלה עצמה מתבצעת תוך הוצאת כדורים מתוך מכונה, רק שכאן הם מוצגים כקלפים שכוללים את 4 הסדרות המוכרות:

  • יהלום
  • עלה
  • לב
  • תלתן

מי שרוצה לקחת חלק בהגרלה, צריך לנחש את הקלפים שיופיעו בסיום ההגרלה, כאשר בכל הגרלה עולים 4 קלפים, אחד מכל סדרה.

הגרלה

מהי הגרלת הלוטו?

כעת נציג בפניכם את ההגדרה של הגרלת הלוטו, כדי שנוכל להביא בהמשך את ההבדלים שבאים לידי ביטוי בינה לבין הגרלת הצ'אנס. נסביר בקצרה שהגרלה זו מתרחשת כפעמיים בשבוע בלבד (בימים שלישי ושבת) בשעות הערב המאוחרות. נדגיש שיש מקרים חריגים שבהם מתקיימת הגרלה מיוחדת בימי חמישי. מילוי הטופס מצריך ניחוש של 6 מספרים מתוך 37 אפשרויות. עלות הטופס נעה בין 6 ₪ ל – 84 ₪ בלבד והמשתתפים יכולים לבדוק את תוצאות לוטו באמצעות צפייה בערוצי הטלוויזיה שמשדרים את ההגרלה או תוך בירור באתרי אינטרנט ייעודיים.

 

תכירו את ההבדלים

סביר להניח שבשלב זה אתם יודעים מהם ההבדלים שבאים לידי ביטוי בין הגרלת הלוטו לבין הגרלת הצ'אנס, משום שניתן לראות בבירור שהם נוגעים לתחומים הבאים:

  • עלויות משתנות: זול יותר למלא טפסי לוטו
  • מספר ההגרלות: מתקיימות יותר הגרלות לוטו לעומת הגרלות צ'אנס מידי שבוע

 

כך תבחרו את ההגרלה המתאימה לכם ביותר

כל אחד יכול לבחור את ההגרלה הנכונה עבורו באופן אישי, כדי שזה יקרה, עליכם לשאול את עצמכם מהי העלות שתרצו להשקיע במילוי הטופס? והאם אתם מסוגלים להמתין בסבלנות עד לקבלת תוצאות ההגרלה? התשובות שיתגלו בפניכם יכוונו באופן מידי לאחת מההגרלות שהוצגו לעיל.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג את ההבדלים שבאים לידי ביטוי בין הגרלת הלוטו להגרלת הצ'אנס. כעת אתם מכירים מקרוב בשתי האפשרויות, כך שנותר לכם רק לבחור בזו המתאימה ביותר מכל הבחינות. נאחל בהזדמנות זו שתזכו בהגרלה הקרבה!

הגרלת סיכוי

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: