למה כדאי להזמין כיבוד בריא

לא חסרות סיבות לחגוג וליהנות.

אירוסין, יום הולדת, ברית או כל דבר אחר, זו סיבה למסיבה. אז בחרתם מה יהיה גודל האירוע, יש כבר לוקיישן, עשיתם רשימת מוזמנים והשקעתם מחשבה עד הפרט האחרון – מוזיקה, עיצוב ותכנית אמנותית.

אבל עם כל הכבוד לתשומת הלב שהקדשתם לכל הפרטים הקטנים, יש דבר מרכזי ששום אירוע לא יכול להתקיים בלעדיו – כיבוד.

בעידן השפע של ימינו יש אינסוף אפשרויות.

כל אחד יכול למצוא כיבוד שהוא יכול להכין או להזמין בהתאם לתקציב, לסוג האירוע ולטעמם של המשתתפים.

לא משנה מה תחליטו להגיש, הקפידו על להגיש לפחות כיבוד בריא אחד.

 

למה כדאי להזמין כיבוד בריא?

זה לא סוד שכולנו חולקים העדפות, מגבלות וטעמים שונים כשזה נוגע לאוכל. יש אנשים טבעונים, רגישים לחלב, רגישים לגלוטן, נשים בהריון ועוד. ככל שמגוון ההעדפות הוא רחב יותר כך תתקשו להזמין כיבוד שירצה את כולם. כיבוד בריא ייתן את האופציה שתקלע לכמה שיותר אורחים, מבלי לעורר אי נוחות שתיווצר כי חלק מהאורחים לא יוכלו לאכול.

 

סוגי כיבוד בריא

״כיבוד בריא״ זה שם כולל להרבה כיבודים המבוססים על ירקות ופירות ופחות על קמח לבן ומוצרים מן החי (למרות שיש גם כיבוד בריא שהוא לא טבעוני). ישנן אפשרויות רבות: מגש ירקות טריים עם מטבלים למנה ראשונה, סנדוויצ׳ים קטנים עם הרבה ירקות ודברים טובים, קישים על בסיס שמן זית וירקות, סלטים עשירים וטעימים, מגשי פירות העונה טריים ומעוצבים, גלידות וארטיקים על בסיס חומרים טבעיים ועוד. רק כשתתחילו להתעניין בכיבוד בריא תראו כמה האופציות הן הרבה יותר רחבות ממה שחשבתם, ולא תבינו איך עד עכשיו יכולתם להסתפק רק בכיבוד שהוא לא מאה אחוז בריא.

 

איך מכינים?

כמו כל כיבוד שהוא, גם כיבוד בריא ניתן להכין בבית או פשוט להזמין. הכל תלוי בתקציב, בזמן שלכם וביכולות הבישול והאירוח שלכם. למשל פלטת ירקות חתוכים וסנדוויצ׳ים ניתן להכין לבד בבית (אם כי זה דורש לא מעט זמן). עליכם לעשות רשימה של כל המצרכים, לקנות ולהכין הכל בסמוך למועד האירוע. מאכלים המבוססים על ירקות ופירות טריים שלא נעשים על המקום מהר מאוד יתעייפו ויאבדו מהחיוניות שלהם ויהיו פחות טעימים. כיבודים אחרים כמו למשל קישים ומגש פירות מעוצב, ייקח לכם יותר זמן להכין וזה יהיה אתגר של ממש לעשות זאת בסמוך לאירוע.

מאפים זקוקים למיומנות וטכניקה, ואילו מגש פירות מעוצב ידרוש מכם לחפש את הפירות הכי יפים ועונתיים ולחתוך אותם בצורה מעוצבת ומרשימה. לכן במקרים אלו כדאי להזמין משלוחים שיחסכו לכם את כאב הראש.

לאחר שתבחרו את סוג הכיבוד הבריא אותו תגישו באירוע, תראו כמה האורחים יעוטו על הכיבוד וישמחו לקבל מאכלים קלילים שלא מכבידים עליהם.

 

בננה ענבים ועוד

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: