מכורי אדרנלין אלינו! הנה הטיול שאסור לכם לפספס

אם אתם אנשים שאוהבים שטח ואקסטרים, אתם חייבים להמשיך לקרוא את הכתבה הזו. אנו הולכים לספר לכם כאן על אחד ממסלולי הטיול הכי מיוחדים בארץ. מדובר על מסלול שמשלב נוף מדברי בראשיתי נהדר יחד עם מפלים אתגריים שאותם ניתן לעבור בגלישת סנפלינג.

בקיצור, זה מסלול שכל חובב טבע וריגושים חייב לעשות לפחות פעם אחת. מעניין? המשיכו לקרוא ותגלו על איזה מסלול מדובר, ואיך ניתן לטייל בו. אז בואו נצא לדרך.

 

טיול בנחל חלמיש

נחל חלמיש הוא אחד הנחלים הפחות מוכרים במדבר יהודה, מכיוון שהוא לא ממש מטויל. מדובר על נחל בדרום מדבר יהודה, באזור של כביש 31 שעולה מכיוון צומת זוהר אל העיר ערד. הנחל קטן יחסית ויש בו מפלים שצריך לעבור בעזרת גלישת מצוקים.

הנחל לא ממש מטויל מכמה סיבות: האחת היא שהוא לא משולט ולא מסומן, כך שרק אנשי שטח וסיירים אמיתיים מכירים אותו. השנייה היא העובדה שכל טיול בו דורש גלישת סנפלינג.

מכורים לאדרנלין

אז איך אפשר לטייל בנחל חלמיש?

גם אם אתם לא מדריכי סנפלינג מיומנים, ואין לכם את כל החבלים והציוד הדרוש כדי לעשות סנפלינג, אתם יכולים לטייל בנחל חלמיש. ניתן כיום להזמין מקום בסיורים מודרכים בנחל. מובילי הטיול מכירים היטב את המסלול וכמובן שיש להם את ההכשרה הנדרשת כדי להוריד אתכם במורד המפלים בעזרת החבלים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להגיע לנקודת המפגש עם בגדים ונעליים מתאימים לטיול, וכמובן שעם אוכל ומים.

 

למי הטיול בנחל חלמיש מתאים?

היופי בטיול בנחל חלמיש הוא שלמרות שמדובר על טיול שמשלב סנפלינג הוא מתאים כמעט לכל המשפחה. מדובר על טיול שבהחלט מתאים לטיול ראשון עם סנפלינג, וילדים מגיל 6 ומעלה יכולים להצטרף, כך שאפשר לצאת לטיול הזה יחד עם כל המשפחה. כמובן שהטיול פחות מתאים למי שסובל מפחד גבהים.

מכורים לאדרנלין

אז מתי מטיילים בנחל חלמיש?

יתרון נוסף של נחל חלמיש טמון בעובדה שאפשר לטייל בו גם ביום וגם בלילה. כך, בחודשי החורף ובתקופות נעימות יותר אפשר להגיע לטיול במשך היום. בקיץ או בתקופות חמות יותר אפשר להגיע למסלול בלילה ולבצע אותו לאור הירח.

כל מי שמכיר את המדבר בלילה יודע שמדובר על חוויה שונה לגמרי, ולכן אנו בהחלט ממליצים לא לוותר על טיול לילי בנחל חלמיש, גם אם כבר טיילתם בו בשעות האור. מה שכן חשוב לזכור זה שבהנחה ואתם יוצאים לטייל בנחל בלילה, זה כבר טיול שפחות מתאים לילדים קטנים, ומתאים יותר לילדים מגילאי חטיבת ביניים או תיכון ומעלה.

 

סיכום

טיול בנחל חלמיש הוא אטרקציה נהדרת שמתאימה לכל המשפחה. מדובר על טיול נהדר שגם המבוגרים וגם הילדים ייהנו ממנו, והוא משלב טבע ונוף מדברי, יחד עם פעילות אקסטרים מהנה ומרגשת.

מכורים לאדרנלין

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: