הכל על בחירת כיסא למשרד

הכיסא שאתם יושבים עליו במשרד חייב להיות בטיחותי ובריא כדי לשמור עליכם מפני כאבי גב. כיסא אורגונומי מותאם לתנוחת ישיבה למשך זמן ממושך תוך תמיכה מלאה בחוליות הגב והצוואר ולכן הוא כה מומלץ. במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת כיסא למשרד.

 

כיסא אורגונומי לגב בריא יותר

כיסא אורגונומי הינו כיסא אשר נבנה במטרה לתמוך בגב ובצוואר שלכם לאורך שעות עבודה בישיבה ממושכות. אם גם אתם אנשים שהמשרד הוא הבית השני שלהם אם לא הראשון ונאלצים לשבת שעות ארוכות על מנת לבצע כהלכה את עבודתכם, אתם צריכים כיסא איכותי וטוב. באתר האונליין של רהיטי עטרת תוכלו למצוא שפע של כיסאות מנהלים וכיסאות אורגונומים ( ההבדל בין כיסא אורגונומי לכיסא מנהלים הוא בעיקר עיצובי ).

כיסאות משרדיים

מהו כיסא אורגונומי?

כולנו מודעים לנזקים המצטברים שיכולים להגרם לגב, לצוואר ולאיזור הכתפיים כתוצאה מישיבה רצופה וממושכת על גבי כיסא. כיסאות משרדיים מתוכננים ומעוצבים על ידי אנשי מקצוע הבוחנים דרכים חדשות להפחתת העומסים על חוליות הגב והצוואר, לחלוקה טובה יותר של המשקל שלכם על הכיסא, ולתמיכה רחבה וטובה יותר כדי להפחית ולצמצם נזקים וכאבים הנגרמים לחוליות, לשרירים ולגידים כתוצאה מהישיבה הארוכה.

 

כיצד לבחור את הכיסא האורגונומי המושלם?

כל כיסא, לא רק אורגונומי, חייב לתמוך בכם בזמן שאתם יושבים. גופם של בני האדם עוצב לריצה, טיפוס והליכה אך לא לישיבה, ואף על פי שנוח לנו לשבת, במיוחד על כורסא רכה, זה לא בריא לנו. כיסא אורגונומי מושלם חייב לאפשר לכם להציב את כל כף הרגל על הרצפה, ליישר את הגב ולתמוך ברצועת הכתפיים והצוואר עד לנוחות מלאה.

כיסאות משרדיים

כיצד ניתן לשפר את בריאות הגב למרות רכישת כיסא אורגונומי?

גם אם יש לכם את הכיסא הנוח והמפנק ביותר בעולם חשוב מאד שתקומו ממנו לעיתים קרובות. משרדים רבים כבר אימצו לעצמם אורך חיים משרדי הכולל הפסקת יוגה, מתיחות, הליכת מסדרון או כל פעילות אחרת המשחררת את השרירים שנתפסו עקב הישיבה הממושכת ומאפשרת זרימת דם טובה יותר לכל חלקי הגוף.

 

למה לכיסאות אורגונומים יש גלגלים?

חלק חשוב מן העיצוב של כיסאות אורגונומים הוא הגלגלים. ישנם כאלו המתעצבנים מהרעש שהם מפיקים מהחיכוך עם הרצפה ( בקלות אפשר לפתור זאת באמצעות משטח מיוחד המיועד לכך ) או מהתחושה שאתם זזים גם בלי לרצות בכך. אך הגלגלים חשובים מאד להפחתת זעזועים לגב התחתון ולמניעת תנועות חוזרות ונשנות של קימה והתיישבות כדי לקרב או להרחיק את הכיסא שפוגעות בגב.

 

כיסאות אורגונומים מעולים – רק בעטרת אונליין

כדי למצוא כיסא אורגונומי מעולה לא צריך לעבוד קשה, הכנסו עוד היום לחנות האונליין של עטרת והזמינו לכם כיסא אורגונומי שיתמוך בכם לאורך שנים ארוכות.

כיסאות משרדיים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: