הזמנת אלכוהול במשלוח עד הבית – המדריך המלא

אם יש דבר אחד חיובי שיצא מתקופת הקורונה, ובואו, חייבים למצוא לפחות דבר אחד נחמד בכל התקופה המזוויעה הזו שעברה עלינו – זה שלמדנו שכל דבר אפשר להזמין במשלוח עד הבית. זה חוסך זמן, טרחה, התעסקות ובאלגנים, ומה גם ששירותי המשלוחים עשו עליית מדרגה רצינית בכל הקשור לשירות, והדברים זורמים חלק בהרבה.
אפשר להזמין היום הכול הביתה! אוכל לחתולים, מגזינים מחו"ל, את הנעליים השוות שראית בחלון ראווה בקניון, את הירקות הכי טריים הישר מהשדה, פאזלים לילדודס, קטנים וגדולים כאחד, ואולי המשלוח הכי שווה ומשמח מכולם – אלכוהול.

 

אז איך מתחילים?

קודם כל, בודקים מה בא לנו, ולכבוד מה אנחנו שותים אלכוהול. האם יש מסיבה? אנחנו מארחים? זה פינוק רק לעצמנו? זו חגיגה מרובת משתתפים? אחרי שפענחנו את זה אפשר לקבל החלטות קלות יותר בדבר המשקאות והכמויות. למרות שהיי, גם אם אתם גרים לבד, מצבור של הבירה או היין האהוב עליכם הוא אף פעם לא רעיון רע.

 

הצעות הגשה

כי יש שילובים שפשוט תמיד עובדים. מארחים ארוחת ערב משגעת ומעודנת? יין שווה עם ותק וארומה טובה תמיד יקפיץ את הקונספט. ערב גבינות? גם פה יין הוא חברכם הטוב ביותר, ונותן להכל אווירה של חו"ל. כדורגל עם החבר'ה? אין גמר גביע בלי בירה. עזבו, לא צריך גמר. גם סתם משחק בפיפא עובד מצוין עם בירה קרה. מסיבת רווקות? שמפניה וקאווה זה מצרך חובה! מסיבה פרועה? תנו בוודקה תנו בערק, תנו!

 

עוד טיפ של אלופים

גשו רגע למקרר. יש לכם שאריות של שוקולדים? תותים או אוכמניות שתכף פג תוקפן? לימונים בכמויות שגנבתם מהפרדס אצל הדודה והדוד? זמן לקוקטיילים! חפשו איזה דרינק חזק יעבוד לכם טוב בערבוב של החומרים שכבר יש במקרר, ולכו על זה! באמת שאין יותר כיף מלרקוח קוקטייל שהוא לגמרי שלכם וייחודי לכם, ולהגיש בגאווה לכל החברים. מילה שלנו.

 

הזווית הפטריוטית

למה לא לקנות כחול לבן? יש פה בארץ כמות מטורפת של מבשלות איכותיות, יקבים, מזקקות, ומה לא. והכל מכאן, עשוי מהחומרים המקומיים המעולים של הארץ שלנו. גם תמכתם בכלכלה המקומית, וגם קיבלתם מוצר איכותי ברמות. זה לגמרי ווין ווין, מה שנקרא! אז שנייה לפני שאתם סוגרים עסקה ומזמינים הביתה עוד משלוח של אלכוהול, בדקו רגע את ארץ הייצור. מה רע.

 

הזווית הכלכלית

כמו כל רכישה שאנחנו עושים, שווה לבדוק בכמה אתרים, לבחון את האופציות שלנו, איפה יש מבצע שווה על הסוג הספציפי שאנחנו עושים, איפה יש לנו בדיוק הנחה ליומולדת, ואצל מי המשלוח בחינם. חלק מהאתרים מציעים גם דילים שווים שמשלבים את מה שאנחנו הכי אוהבים – אלכוהול ואוכל. בין אם זה נשנושים וחטיפים ובין אם זה דיל שווה על פסטות וגבינות, שווה לבדוק מה יש לחברות השונות להציע – ולקנות חכם. עד הבית.

כּוֹהֶל

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: