מה ההבדל בין מסיבה רגילה לבין מסיבת פול מון

מסיבות פול מון הם מהטרנדים החמים בשנים האחרונות, שלוקחים את עולם המסיבות מספר צעדים קדימה.

עם כמה שזה נחמד לצאת לרקוד במועדון, אין כמו לרקוד תחת כיפת השמים לאור ירח מלא.

מה מיוחד במסיבות פול מון, מאיפה הן הגיעו אלינו ולמי הן מתאימות?

 

מה ההבדל בין מסיבה רגילה למסיבת פול מון?

אין ספק שמסיבות במועדונים זה נחמד, אבל מסיבות פול מון לוקחות את העולם הזה כמה צעדים קדימה. מדובר למעשה במסיבות הנערכות תחת כיפת השמים בלילות של ירח מלא. החוגגים מתאפרים בצבעים מיוחדים הזוהרים בחושך ופשוט חוגגים כאילו אין מחר. בתקופת הקורונה, מסיבות הנערכות תחת כיפת השמיים הן לא רק האפשרות השמחה יותר, אלא גם האפשרות הבטוחה ביותר לחגוג.

 

מתאילנד בשנות השמונים לישראל 2022

מסיבות הפול מון הגיעו לישראל היישר מתאילנד, שם הן נערכות כבר עשרות שנים. המקור הוא חוף האד רין באי קו פה נגאן שבתאילנד, הידוע גם בכינוי "אי המסיבות" ואתם כבר מבינים למה. המסיבה הראשונה התקיימה בשנת 1985 במלון "פרדייז בונגלוס" בנוכחות 30 אורחים, ומאז הקהל הקטן הזה גדלו מסיבות הפול מול לקהלים של בין 5,000 ל-30,000 איש. מסיבות הפול מון בתאילנד נמשכות למשך כל הלילה על החוף, כאשר הברים באזור נשארים פתוחים למשך כל הזמן הזה.

מסיבות פול מול מנגנות ז'אנרים שונים של מוזיקה, החל מטרנס פסיכדלי והאוס וכלה ברגאיי. מסיבות אלו כל כך הצליחו, שבתאילנד לא רצו להסתפק רק במסיבות ירח מלא, וחגגו גם מסיבות חצי ירח ורבע ירח.

 

לא צריך לטוס לתאילנד בשביל מסיבות פול מון

אין על המסיבות פול מון בתאילנד, אבל היום כבר אין צורך לטוס לשם כדי לרקוד במסיבת פול מון. גם בישראל ניתן לערוך מסיבת פול מון עם כל האטרקציות הנלוות: איפור וצבעים זוהרים בחושך, די ג'יי, תותחי אולטרה ואביזרים מגניבים בריקודים כגון כובעים, עניבות, שרשראות ואפילו תפאורה שתגרום לכם להרגיש ממש כאילו אתם בתאילנד.

 

איזה אירועים ניתן לחגוג במסיבות פול מון?

למעשה, מסיבות פול מון מתאימות לכל גיל וניתן לחגוג מגוון אירועים במסיבת פול מון. אירועים שמסיבות פול מון פופולאריות במיוחד בהם אלו ימי הולדת וכן בר / בת מצווה. ילדים ובני נוער משתגעים מהאטרקציה הזו, מכיוון שזו לא עוד מסיבה רגילה שכולנו מכירים אלא חגיגה אמיתית שמחברת אותנו לעולם ולמרחב שמסביבנו.

 

איך ניתן לשדרג מסיבת פול מון?

במסיבת פול מון אתם יכולים להזמין אטרקציות ותוספות נוספות שישדרגו את האירוע שלכם. כך למשל אחת האטרקציות האהובות אלו צמידי לד שהחוגגים עונדים על הידיים; בהתחלה יש חושך מוחלט ופתאום כ הצמידים נדלקים וזוהרים באותו הצבע וזוהי באמת חוויה יוצאת דופן. תוספת נהדרת נוספת זו שתיה זוהרת בחושך, שגם היא הגיעה מתאילנד ומוסיפה זוהר ויופי לרחבת הריקודים.

 

רחבת ריקודים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: