שיטת הגשה אמריקאית מול בופה – במה נבחר?!

אתם מפיקים אירוע, מזמינים אורחים, מתרגשים ומצפים, ובהחלט לא שוכחים את מסמר הערב, שהוא כמובן – האוכל.

אבל גם אחרי שסגרנו שף פרטי (עוד לא סגרתם? מהרו לעשות זאת!) הלבטים לא נגמרים.

איזו שיטת הגשה מתאימה יותר עבורנו? המלצות לפניכם!

 

שיטת הגשה אמריקאית

ההגשה האמריקאית היא ההגשה "הקלאסית" המוכרת לנו ממסעדות. המלצר מבקש מכל אורח לבחור את המנה המועדפת עבורו – הן במנות הראשונות והן במנות העיקריות ובתוספות – ומגיש את המנה הנבחרת עד לסועד.
היתרונות: ההגשה האמריקאית מסודרת יותר ולעיתים יוקרתית יותר – עיצוב המנות נעשה בצורה מסוגננת (מה שנקרא, "צילחות", עיצוב המנה על הצלחת) וכל אורח בוחר לעצמו את המנה המועדפת.
החסרונות: כל אורח אוכל מנה אחת בלבד, מה שגורם לכך שהשפע מורגש פחות.
למי מתאים: נמליץ על הגשה אמריקאית באירועים רשמיים או יוקרתיים. קייטרינג לחתונה קטנה או בארוחה עסקית, לדוגמה.

 

 

בופה

בופה הוא סגנון ההגשה שבו כל המנות מוגשות על פלטות מרכזיות (על השולחן המרכזי או על הבר), והאורחים מוזמנים לטעום ממגוון המנות, להסתובב בניהן וליהנות מכולן.
בהגשת בופה אפשר גם לקיים אירוע "לא מסודר" – אין מנות ראשונות או עיקריות, הכל מוגש במקביל וכל אחד אוכל על פי רצונו, מתאים מאוד לאירועים קלילים כמו מסיבות בריכה או הרמות כוסית.
היתרונות: השפע, המגוון והיצירתיות מורגשים יותר, והאווירה הופכת לקלילה. עיצוב הבר או השולחן יכול לשדרג את חווית האירוע. מתאים מאוד לארוחות חלביות – פסטות, פוקאצ'ות, סלטים ועוד.
החסרונות: "אפשר בבקשה שתעבירו לי את הפשטידה?" עשוי להישמע הרבה, לכן מדובר בארוחה רשמית פחות.
למי מתאים: נמליץ על בופה באירועים קלילים ורשמיים פחות, בעיקר בהזמנת קייטרינג לאירועים קטנים, כגון מסיבת רווקים או רווקות.

 

מחירים

ארוחה במסעדת גורמה בישראל עשויה לעלות (עבור כל סועד) בין 350 ל- 500 ש"ח. המחירים דומים במקרה של הזמנת קייטרינג איכותי או שף פרטי.
שף שמגיע עם צוות ופמליית מלצרים (כמו במקרה של הגשה אמריקאית), עשוי לעלות יותר מאשר במקרה של הגשת בופה. כדאי לברר את התנאים מול השף כחלק משלב הרכבת התפריט והתאמתו לתקציב שלכם.

בשני המקרים – הגשה אמריקאית או בופה – תוכלו להפיק אירוע בלתי נשכח עם ארוחה מדהימה. כל שאתם צריכים לעשות זה לדמיין את האירוע המושלם עבורכם, להתייעץ עם השף הפרטי שתבחרו ולצאת לדרך עם הפיכת החלום למציאות.

 

גסטרונומים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: