האם אנשים בצוואה שלהם מבקשים הרבה לעשות אירוע שמח לזכרם

רבים שמעו על הצוואה שהותירה אחריה אישה צבעונית ושמחה שביקשה מיורשיה לקיים מסיבה לאחר מותה. מקרה זה סקרן והוביל אותנו לבדוק אם מדובר בתרחיש נפוץ. נזמין אתכם להישאר ולגלות את התשובה, תוך היכרות מעמיקה בחוק, כדי שתוכלו להכיר במצבים מסוג זה שצריכים להדליק לכם כמה נורות אדומות.  

 

מה הסטטיסטיקה אומרת?

בירור שערכנו בנושא צוואות, גילה שמדובר בתופעה ידועה, אך היא לא נרחבת למדי. שכן, מרבית כותבי הצוואות בישראל, מבקשים לחלק את הנכסים שלהם, מבלי לבקש מהיורשים לקיים אירוע משמח. נציין שיש מי שביקשו מהיורשים שלהם לשמור על מצב רוח מרומם ולא להיכנס לתוך אבל. מדובר בדרך כלל במי שחלו במחלה ממושכת שהקשתה עליהם, כך שהם ידעו שיוקל להם באופן משמעותי ברגע שהם יעזבו את העולם.

סטָטִיסטִיקָה

נתבקשתם לערוך אירוע שמח בצוואה? כדאי שתתייעצו עם עורך דין

קרו מקרים בעבר שגרמו לנו להבין שבקשה לקיום אירוע משמח, צריכה להדליק נורה אדומה בקרב היורשים. שכן, מסתבר שיש מי שבחרו לערוך את הצוואה בעצמם כביכול. כלומר, מבלי להסתייע בשירותיו של עורך דין צוואות בירושלים. תרחיש זה עשוי להעלות חשד שאלה כתבו את הצוואה תוך השפעה בלתי הוגנת.

כלומר, מישהו השפיע עליהם בכתיבת הצוואה וערך אותה כך שהיא לא תתאם באופן מלא לרצונו של המצווה. מי שסוברים שיש חשד שכזה, צריכים לפנות בהקדם לקבלת ייעוץ מקצועי. שכן, מומלץ לבדוק אם יש עילה לפסילת הצוואה.

 

המקרים שעשויים להוביל לפסילה של הצוואה

החוק קובע שישנם מצבים מסוימים שיכולים להביא לפסילה של הצוואה. אז אם גיליתם שהמצווה מבקש לעשות אירוע שמח לזכרו ואתם חושבים שמדובר בעניין שלא נכתב על ידו, אתם צריכים לבדוק אם המצבים הבאים באו לידי ביטוי טרם מותו:

  • האם הייתה השפעה בלתי הוגנת?
  • האם יש פגם צורני בצוואה?
  • האם הצוואה נכתבת לטובה מישהו שלקח חלק בעריכה שלה?

 

כך תצרכו לפעול כדי לבטל את הצוואה

אם אתם ניצבים בפני הגשה לפסילת הצוואה, עליכם לדעת שתצטרכו להסתייע בשירותיו של עורך דין מקצועי שבקיא בדיני צוואות. שכן, הוא יוכל להגיש את הבקשה לפסילת הצוואה וללוות אתכם לאורך כל הדרך, כדי להציג את הטענות שלכם ולהוכיח אותן, כדי שניתן יהיה לבחון יחד עם בית המשפט את טיבה של הצוואה.

 

השורה התחתונה – תבדקו את הצוואה לפני שתרימו אירוע

עכשיו אתם יודעים שיש אנשים שמבקשים לערוך אירוע שמח לזכרם בצוואה שלהם, אך לא תמיד מדובר בבקשה אותנטית שנמסרה על ידי המצווה. בשלב זה ברור לכם שתצטרכו להתייעץ עם עורך דין, כדי שזה יבדוק את הנושא, במטרה להבין אם המצווה אכן רצה לעשות זאת או שמא, הבקשה נכתבה תוך השפעה חיצונית כלשהי.

אירוע שמח

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: