4 רעיונות ייחודיים לחגיגות יום ההולדת של אשתך

יום ההולדת של אשתך מתקרב ואתה רוצה לשמח אותה בחגיגה ייחודית? יש לנו רעיון! כל מה שאתה צריך זה לברר באיזה פורום מעוניינת כלת יום ההולדת לחגוג ולבחור ברעיון המתאים. אז מה דעתך? היא זקוקה לזמן לבדה? מתגעגעת להזדמנויות ליהנות בזמן זוגי משותף? מעוניינת לחגוג רק עם המשפחה הגרעינית או אולי מעדיפה לחגוג עם חברים?

 

1 – יום פינוק שלה עם עצמה

כל אישה תופסת פינוק בדרך אחרת. אם אשתך אוהבת להתפנק בבית, תוכל להכין לה ערכת טיפוח בחדר האמבטיה, כרית שיאצו מאתר גימיק מתנות לאישה, שתמתין לה בסלון, ליד ספל תה או קפה חם מול הטלוויזיה או עם ספר טוב. אם אשתך תעדיף לבלות בספא, בסדנת יצירה או באולם קולנוע – גם אלה יכולים להיות כיוונים נפלאים. השילוב של חוויות, מתנות, והעובדה שהצורך שלה בזמן פרטי עם עצמה מורגש ומקבל התייחסות וכבוד, יהפכו את היום למפנק במיוחד.

יום פינוק

 

2 – חופשת סופשבוע זוגית

חופשת סופשבוע זוגית יכולה להיות שונה עבור כל זוג – יש מי שיעדיפו ללכת בשבילים מעניינים ובמסלולים בטבע, עם כובע מצחייה ובקבוק ספורט, ויש מי שיבחרו צימר נעים וימצאו דרכים ליהנות מהשקט ומהרוגע במשך חופשתם. בין אם אתם מסיימים את היום ליד מדורה שהבערתם בסמוך לאוהל בו תישנו, ובין אם אתם יושבים מחובקים על נדנדה בחצר הצימר – תה מתוק מחליטה טרייה ושמיכת פליז זוגית יהפכו את הרגע לבלתי נשכח.

 

3 – טיול משפחתי

טיול משפחתי הוא בדרך כל כלל פשרה בין הרצונות של כל בני המשפחה, אבל כאשר מדובר על יום מיוחד ועל חגיגות מיוחדות, כלת יום ההולדת היא זו שתכתיב את סוג הטיול. תוכלו למשל לבלות יום בחוף הים, להצטייד בצידנית ובמגבות חוף עגולות ולערוך פיקניק משפחתי מול הגלים. אפשר כמובן גם לבחור בטיול עירוני בין מוזיאונים לבתי קולנוע או בסדנת בישול מיוחדת שתשמח מאוד את כלת יום ההולדת וגם את כל השאר.

חופשת סוף שבוע זוגית

 

4 – מסיבת ערב

אם אתם מזמינים חברים למסיבה, כדאי שהבית יהיה מוכן למסיבה. גם אם מדובר במסיבת ריקודים סוערת שבה יתמלא הבית בהמוני אנשים וגם אם ההעדפה שלכם למסיבה כוללת שלושה זוגות נוספים ומשחקי קופסה – כדאי לחשוב, בנוסף לכיבוד, למוזיקה, לקישוטים ולשתייה הקלה והחריפה, גם על הניחוחות בבית, ולדאוג מראש לנר ריחני או לדיפיוזר חשמלי שיפיץ ריח נעים לאורך המסיבה. בחרו היטב את הריח שאתם מפיצים בין באי המסיבה, כי לכל ניחוח השפעה שונה ומיוחדת על מצב הרוח של החוגגים.

 

לסיכום

יום ההולדת של אשתך הוא הזדמנות נפלאה להראות לה גם כמה היא אהובה ומוערכת אבל גם הזדמנות להראות לה שהיא גם חשובה ומוכרת ויש מי שרואה ומבין אותה. אם תבחר רעיון מכאן או כל רעיון אחר, זכור – העיקר הכוונה והאהבה.

מסיבת ערב

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: