אתם רוצים חתונת שטח? כך תארגנו אותה

עבור זוגות ואנשים רבים, חתונה בטבע המרהיב מייצגת חגיגה ייחודית ומלאת קסם. החיבור המרגש לטבע ,לנופים היפיפיים והאוויר הצח מזמינים את האורחים לחוויה שונה לגמרי מאירוע קונבנציונלי באולמות סגורים. אך לצד היופי והרומנטיקה האינסופית שבחתונת טבע, ארגון חתונה כזו כרוך גם באתגרים מסוימים שחשוב להיערך אליהם בהתאם וכראוי. להלן מספר טיפים חשובים ומנצחים לארגון חתונת טבע מוצלחת ומרגשת.

 

מקום האירוע

המשימה הראשונה והחשובה ביותר היא בחירת המקום בו תרצו לקיים את אירוע החתונה. החלטת המיקום היא אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר בארגון חתונה ובייחוד חתונה בטבע הפתוח. חשוב מאוד לבחור שטח פתוח ויפהפה, אך גם להתחשב בגישה נוחה לאורחים, קרבה למקורות חשמל וכדומה. חשוב לבדוק את התנאים הספציפיים של המיקום הנבחר ולהסדיר מבעוד מועד את כל האישורים הדרושים לקיום האירוע.

 

תנאי מזג האוויר

קיום חתונה בחוץ היא ריסקית במעט וחשופה לגחמות מזג האוויר, בכל עונות השנה. חשוב מאוד להביא זאת בחשבון, ובנוסף, חשוב מאוד לתכנן אופציות חלופיות למקרה של גשם או חום קיצוני. פתרונות בסיסיים ואפשריים להכנה מראש הם למשל- אוהלים גדולים, מבנים סגורים בקרבת מיקום האירוע ועוד. בנוסף, כדאי גם לעקוב אחר התחזיות של מזג האוויר מספר ימים מראש, ולהיות מודעים למצב הנוכחי ומה צפוי להיות ביום האירוע.

 

לוגיסטיקה ותשתיות

בניגוד לאולמות אירועים מובנים, בחתונת טבע יש להסדיר בעצמכם תשתיות בסיסיות כמו חשמל, שירותים ניידים, ריהוט וציוד. הפקה לוגיסטית עבור אירוע כזה דורש תכנון מפורט ותיאום עם ספקים שונים מראש. מומלץ וחשוב לא להזניח היבטים מרכזיים באירוע כמו תאורה ראויה בשעות הערב והגברה המותאמת לתנאי חוץ. מומלץ להתעניין בשירותי השכרת תאורה לאירועים בכדי להתאים את הלוגיסטיקה האופטימלית לאירוע המיוחד שלכם.

 

אוכל ושתייה

באירוע כמו בכל אירוע, האוכל ובר השתייה הם חלק מרכזי ואהוב במיוחד על האורחים. אוכל ושתייה טריים וטבעיים יוסיפו לאווירה הכפרית והאותנטית של חתונת הטבע שלכם. כדאי לשקול לשכור שירותי קייטרינג מעסקים ומטבחים כפריים, ביסטרו גורמה, שפים פרטיים ועוד. בנוסף לכך, חשוב לתכנן לוגיסטיקה מתאימה להגשה לאורחים בשטח ומתקני קירור וחימום ייעודיים לאחסון מזון ושתייה.

 

הפקה וסטיילינג

חתונה בטבע מציעה הזדמנות יוצאת דופן לעיצוב וסגנון טבעי, חסר גבולות ומרגש במיוחד. אלמנטים כמו זרים צמחיים, ריהוט עץ כפרי, לפידים ותאורת נרות יוסיפו נגיעות קסם לחתונה מלאת האהבה שלכם. לחילופין, ניתן להשאיר את המקום טבעי ככל האפשר, לעצבו בצורה המינימלית והנקייה ביותר על מנת להעצים את היופי המרהיב בנוף הטבעי והמרענן.

דבר אחרון חביב, אל תשכחו לתכנן בקפידה את הסידורים הלוגיסטיים הבסיסיים כמו שירותים מסודרים, חניה מסודרת ושילוט הכוונה לאורחים. חתונה מוצלחת בטבע דורשת תכנון קפדני, אך התוצאה שווה את המאמץ – חוויה רומנטית, ייחודית ובלתי נשכחת.

 

לסיכום

חתונה מרגשת של בני זוג אוהבים בטבע היא קסומה ומרגשת. בעזרת הקפדה על מספר גורמים חשובים והכרחיים, החתונה שלכם תהיה מוצלחת ותהפוך למיוחדת והמרגשת ביותר שיש. מזל טוב!

חתונה בחוץ

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: