אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין

⭐ אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין

⭐ חוויה על חושית לכולם

⭐ אמן חושים שהדהים את המדינה

⭐ מופע אינטראקטיבי ואטרקטיבי

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ מנטליסט מנוסה בעל עבר מצליח

אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין חייגו עכשיו:

077-230-5266

למה כדאי להזמין אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין? מהו אמן חושים? מה כדאי לדעת לפני שמזמינים אמן חושים לגיבוש צוות מורים?

 

מי הוא אמן החושים?

אמן חושים, המוכר בשמות שונים ביניהם אנו לעתים נוטים להתבלבל (מנטליסט, קוסם ואף מכשף) הוא אמן אשר שולט בתופעות על-טבעיות ובעל יכולות שליטה, השפעה וקריאת מחשבות. בנוסף, אמן החושים מוכר ביכולותיו לשלוט על חפצים דוממים, להזיז או לכופף אותם.

אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין משתמש בקסמיו בטכניקות שונות. חלקן ידועות, כגון פסיכולוגיה, סוגסטיה, NLP או זריזות ידיים, ואת חלקן נוכל רק לתאר שמדובר בקסמים ויכולות על טבעיות (למאמינים בכך).

 

אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין – מה זה אומר?

אמן חושים, כפי שציינו, הוא אמן המעלה מופע שונה, ייחודי ומרתק. אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין הוא אטרקציה מרכזית לאירוע בו מנהל/ת בית ספר או מסגרת רוצה לתת בחזרה למוריו, ומעבר לערב גיבוש רגיל רוצה לתת להם חוויה בלתי נשכחת.

אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין יכול לתת מעבר לחוויה בלתי נשכחת, מופע בהשתתפות מלאה של המורים ומותאם כולו לאופי האירוע ולמורים עצמם. רוצים לדעת מה המופע כולל?

 

מה כולל מופע אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין?

מופע של אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין הוא מופע ייחודי. מעבר להיותו שונה מכל אטרקציה מרכזית, הוא מופע מתאים ביותר לערב גיבוש. תחילה, מופע של אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין הוא מופע בעל אווירה קלילה וחיובית. אמן החושים הוא אמן לכל המשתמע מכך, ויוצר מופע רלוונטי, מותאם ובלתי נשכח. יחד עם זאת, המופע מספק תוכן שונה, מסתורי ומרתק. עולם הקסמים והתופעות העל – חושיות בפרט יכול לגעת ולהיות מיושם על כל אחד מהמשתתפים, כך שגם הסקפטיים ביניהם נשארים פעורי פה.

ניתן לחלק את הקסמים העיקריים העולים במופע של אמן חושים לשניים:

  • טלפתיה – קריאת מחשבות, גילוי שמות, השפעה על הדמיון ועל תחושות, חיזוי עתידות ודברים שעוד לא קרו, עוררות זיכרונות ישנים שטרם הוצאתם מהבוידעם ועוד מופעים רבים שיפתיעו את אחרון המשתתפים.
  • קסמי קלוז אפ – קסמים המתרחשים מתחת לאף המשתתפים וגורמים גם לסקפטיים ביותר להתחיל להאמין בקסמים.

 

למי מתאים אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין?

מופע אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין מתאים לערבי גיבוש ייחודיים. אמן חושים מקצועי יודע להתאים עצמו ואת מופעו לסוג האירוע ולמשתתפים. תוך שיתוף פעיל שלהם, שימוש בידע מקדים על המורים המשתתפים, אמן החושים יידע ליצור את הקסמים המדויקים ולהשתמש במידע שיגרום למשתתפים להישאר בתדהמה לאורך כל המופע. חשוב לציין כי המופע מתאים לקהל המבוגר יותר.

 

טוב לדעת מראש: דברים שכדאי לקחת בחשבון כשמזמינים אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין

החלטתם להזמין אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין? מעולה!

יש כמה שאלות שבטח תשאלו את עצמכם:

  • האם המופע משפיע על המיקום בו אני צריך לקיים את הגיבוש? מופע אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין יכול להתקיים כמעט בכל מיקום של אירוע. כמובן שיש צורך לקיים תחילה תיאום ציפיות ולוודא כי אכן המיקום מתאים.
  • האם יש צורך להכין ציוד מראש? לא. אמן החושים מביא עמו את כלל הציוד הנדרש להופעה. אם יהיה צורך בציוד הגברה או אילוצים להופעות ייחודיות, יתקיים שיח על כך.
  • האם יש משהו ספציפי שכדאי להגיד לאמן החושים לפני ההופעה? ככל שאמן החושים יידע יותר על הקהל, אופי האירוע והמכנה המשותף ביניהם, כך המופע יהיה מותאם יותר – מה שיהפוך אותו למעניין אף יותר.

 

איך בוחרים אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין?

את ההחלטה להזמין אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין קיבלתם. עתה, מגיע השלב לבחור את אמן החושים המתאים ביותר – לכם ולאירוע. איך תוכלו לעשות זאת?

בכמה צעדים פשוטים:

 

מה אתם רוצים?

לפני שאתם שועטים לאתרי האינטרנט, כדאי שתבדקו קודם לכן מהי ההופעה שאתם רוצים. זמן ההופעה, אופי ההופעה – כל אלו קריטריונים חשובים שתרצו שאמן החושים יענה עליהם באופן המיטבי.

 

אמן חושים טוב ומקצועי

ככל הנראה, תרצו לוודא שאתם בוחרים אמן חושים מקצועי, מוכר ובעל ניסיון בתחום ובהופעות מול קהל היעד הספציפי שלכם. איך תוכלו לבדוק זאת? ראשית, צפו בהופעות ואירועים קודמים של אמן החושים. בנוסף, תוכלו לבדוק מול אילו חברות או באיזה סוגי אירועים הופיע.

 

שיחה פשוטה

בסופו של דבר, תרצו לוודא שאמן החושים מבין את האירוע ואת הצרכים שלכם ויודע להתאים את המופע ככל הניתן לחוגגים ואופי המשתתפים. צרו תיאום ציפיות מול אמן החושים, שאלו אותו את השאלות שמטרידות אתכם.

 

לסיכום – מה עוד אפשר לעשות ביום גיבוש לצוות מורים?

האטרקציה המרכזית היא אכן אחד החלקים החשובים של יום גיבוש מוצלח. אך גם אם הזמנתם אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין, עבודתכם עוד לא הסתיימה, וישנם דברים נוספים שכדאי שיהיו במהלך גיבוש צוות המורים שלכם:

  • משבצת פתיחה משהו אישי ממנהל המסגרת: בסופו של דבר, כולנו אוהבים להיות מוערכים. יום גיבוש לצוות המורים הוא הזדמנות מצוינת להראות למורים את ההערכה המגיעה להם על – ידי דברי פתיחה הכרחיים ממנהל המסגרת או אדם חשוב אחר.
  • משבצת קלילה לשבור את הקרח: מופע של אמן חושים לגיבוש צוות מורים בקרית מוצקין הוא בעצמו יוצר אווירה קלילה ונעימה. עם זאת, רצוי שטרם המופע תתקיים משבצת אשר מטרתה ליצור אווירה נעימה, נכונה לקראת הגיבוש.
  • משבצת להיכרות אמיתית: מטרת האירוע היא גיבוש המורים. רצוי ליצור משבצת שתעזור למורים להכיר אחד את השני מעבר לצרכי ההיכרות הבסיסיים של העבודה.
רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: