אמן חושים בנתיבות

⭐ אמן חושים בנתיבות

⭐ חוויה על חושית לכולם

⭐ אמן חושים שהדהים את המדינה

⭐ מופע אינטראקטיבי ואטרקטיבי

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ מנטליסט מנוסה בעל עבר מצליח

להופעה של אמן חושים בנתיבות חייגו עכשיו:

077-230-5266

כולנו ודאי נתקלנו לא פעם במהלך חיינו במונח "אמנות חושים" ותהינו לעצמנו מה זה אומר. כמו כן, עבור אלו שבינינו אשר חוו מופע של אומנות חושים, ודאי עולה השאלה כיצד הקסם הזה קורה.

אם כן, אומנות חושים היא אינה קסם, אלא יכולות על טבעיות של אמן החושים לתמרן ולנווט את החושים השונים שלנו ואת הגורמים הקשורים בהם למטרותיו, זאת כמובן בהתאם למופע שלו. אם כך מהי אמנות חושים? ומיהו אותו אמן חושים בנתיבות אשר יכול לתמרן אותנו לפי רצונו?

 

מה זה בכלל אמנות חושים?

אמן חושים בנתיבות, אשר פועל ומבצע את מגוון פעולותיו, מתבסס כמובן על אמנות חושים. אמנות חושים, כשמה כן היא, פועלת על עיקרון המשחק עם מגוון החושים והשליטה בהם, כאשר העיקריים שביניהם הם חוש המישוש והראייה.

בנוסף לכך, אמן חושים בנתיבות יכול לפעול גם על עיקרון התת מודע, ובעזרתו לבצע מגוון של פעולות אשר מבוססות גם הן על החושים השונים. אם כן, אף על פי שרבים נוטים לבלבל בין אמנות חושים לבין עולם הקוסמות, ניתן לומר שהשניים דברים נפרדים לגמרי, כאשר בניגוד לקסמים, אמנות חושים פועלת באופן אינטואיטיבי ורגשי.

 

במה מתמחה אמן חושים בנתיבות?

כאמור, אמן חושים בנתיבות פועל בעזרת אמנות החושים, אשר ביכולתה להתבטא בשלל דרכים. על כן, אמן החושים אשר שולט היטב באמנות החושים מתמחה בעשייה של מספר תופעות על חושיות, ביניהן מספר עיקריות

  1. טלפתיה – היכולת לתקשר עם המחשבה באופן על חושי.
  2. חיזוי עתידות – היכולת לנבא מה עתיד לקרות בדרכים שונות.
  3. תקשורת על חושית – היכולת לתקשר עם גורם אחר ללא שימוש בחמשת החושים הבסיסיים.
  4. קריאת מחשבות – היכולת לדעת מה אדם אחר חושב ללא שימוש באחד החושים באופן בסיסי.
  5. כניסה אל התת מודע – היכולת לדעת מה קורה בתת מודע של אדם אחר.
  6. שליטה ותמרון בפעולות של אדם אחר.

 

כמובן שיתכנו דרכים רבות נוספות להתבטאות אמנות החושים על ידי אמן חושים בנתיבות, ואלו הן רק חלק מכלל הדרכים. כמו כן, כל דרך ודרך שהיא, פועלת על עקרון אחד או יותר, אשר משלב ברוב המקרים את אחד החושים עם היכולת של אמן החושים לתקשר באופן על חושי עם בן שניצב מולו.

 

כיצד מתקיים מופע של אמן חושים בנתיבות?

כל אחד מהמופעים אשר מבצע אמן חושים בנתיבות משתנה בהיבט התוכן שלו בהתאם לגורמים שונים, כשהעיקרי ביניהם הוא אופי האירוע וסוג הקהל הלוקח חלק במופע. יחד עם זאת, לרוב המופעים מבנה אחיד.

 

פתיחת המופע

החלק הראשון במופע של אמן חושים בנתיבות הוא החלק הקליל ביותר, ובמהלכו לרוב תתבצע היכרות מהירה בין אמן החושים לבין הקהל. זאת כמובן מתבצע בעזרת מגוון דרכים המשלבות את אומנות החושים, וכן מתבצע בהתאם לאופי האירוע. כמו כן, במידת הצורך, מתבצע שילוב ראוי של חתן או חתנת השמחה.

 

אמצע המופע

לרוב, אמצע המופע יהיה החלק הארוך ביותר, שבמהלכו מבצע אמן החושים את הפעולות המורכבות ביותר, וכן אלו אשר דורשות את מלוא תשומת הלב והריכוז הדרושים. על כן, חלק זה יהיה במקרים רבים החלק המעניין ביותר. 

 

סיום המופע

המופע מסתיים לרוב בפעולה מסוימת של אמן החושים אשר משאירה לקהל טעם טוב, הנובע מהתדהמה שבביצוע הקסם האחרון שבוצע. ברובם המוחלט של המקרים, אמני החושים מסיימים את המופע בקסם שנמשך זמן רב או בהמשך של קסם שהתבצע קודם לכן. זאת כאמור, על מנת להשאיר את המשתתפים פעורי פה, ולגרום לחוויה בלתי נשכחת.

 

אמן חושים עבור ימי גיבוש

אחת האפשרויות שבהן מופע של אמן חושים בנתיבות יכול לקחת חלק הוא ימי גיבוש. מאחר שמופע של אמן חושים בנתיבות משתף את קהל הצופים בקסמים המבוצעים על ידי אמן החושים, מופע זה יכול להוות פעילות נהדרת עבור ימי גיבוש. יום גיבוש אשר כולל מופע של אמן חושים בנתיבות, בין אם עבור עובדים, חוגים במרכזים קהילתיים וכו', ישאיר טעם וחוויה טובים, שיהוו נושא שיחה לטווח רחוק.

 

אמן חושים עבור אירועי שמחות

רבים המקרים בהם מארגנים של ימי הולדת, בר ובת מצוות, מסיבות רווקיםות ועוד, מחפשים פעילות חוויתית ושונה, אשר תהפוך את אירוע השמחה לחוויה של פעם בחיים. בדיוק עבור מקרים כאלו נועד מופע של אמן חושים בנתיבות.

חוויה על חושית מטלטלת, אשר משאירה את כל המשתתפים בה פעורי פה. כמובן שכל מופע באירוע, תמיד מעמיד במרכז את חתן או כלת השמחה ובנוי בצורה שנועדה לשמח, להדהים ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח. 

 

כיצד להתכונן למופע של אמן חושים בנתיבות?

בגדול אין הכנות מיוחדות שיש לבצע לקראת מופע של אמן חושים בנתיבות. רוב ההכנות מתבצעות על ידי אמן החושים בעצמו, ועל כן אין צורך מצד מזמיני האירוע לעשות הרבה בנידון. עם זאת, על מנת שהמופע יתאים ויהיה היעיל ביותר עבור אופי האירוע, יש לדבר עם אמן החושים בדבר אופי האירוע, קהל המשתתפים וכו'. זאת כמובן, בכדי שאמן החושים יוכל לבנות מופע שיהלום את האירוע בצורה האיכותית ביותר.

 

מה חשוב לדעת על מופע של אמן חושים?

מופע של אמן חושים בנתיבות נתפס לעיתים קרובות כחוויה על חושית אשר אין לה כל הסבר או היגיון. על כן, בכדי למנוע חששות מיותרות, וכן בכדי לאפשר למופע להתקיים בצורה הטובה ביותר, ישנם מספר דברים שחשוב לדעת.

  1. המופע לא מהווה שום נזק – כל הדברים אשר מתרחשים במהלך המופע לא מהווים שום נזק בשום צורה שהיא לאף אחד.
  2. הכל אמיתי – כל הדברים אשר מוצגים במהלך המופע הם אמיתיים לחלוטין, ומבוססים על אמנות החושים הנשלטת בצור המיטבית על ידי אמן החושים.
  3. שיתוף פעולה של הקהל עם אמן החושים – בכדי שהמופע יעבור באופן מיטבי ומוצלח, וכן על מנת שהאווירה תהיה טובה לכל אורך המופע, חשוב לשתף פעולה עם אמן החושים ולשמוע בקולו לאורך כל המופע.

 

כל זאת ועוד יבטיחו לכם שהמופע של אמן חושים בנתיבות יתבצע באופן איכותי ומושלם, ויהפוך גם את האירוע שלכם לאירוע חוויתי, מוצלח, מדהים ועל חושי.

 

מדוע להזמין אמן חושים בנתיבות?

כפי שנאמר עד כה, מופע של אמן חושים בנתיבות הוא אינו פעילות רגילה, בין אם מדובר בפעילות עבור יום גיבוש לעובדים, ובין אם מדובר בימי הולדת. אם כן, מאחר שאמנות החושים אינה נתפסת אצלנו כדבר מוחשי בעל הסבר מוכח ומופשט, ביכולתו של מופע אמנות חושים להדהים ולרתק את הקהל באירוע, ובכך להפוך את האירוע לחוויה על חושית בלתי נשכחת.

אם כך, הזמנת אמן חושים בנתיבות בכדי שיקח חלק גם באירוע שלכם, תהפוך את האירוע לשמח, מטריף חושים ובעל חותם טוב בזיכרון בדבר באירוע שלכם.

 

כמה עולה להזמין מופע של אמן חושים בנתיבות?

עלות מופע של אמן חושים בנתיבות משתנה ממופע אחד למשנהו בהתאם לתוכן המופע, משך זמן המופע, רמת מורכבות הפעולות אשר מבצע אמן החושים במהלך המופע וכו'. אם כך, כיצד בכל זאת ניתן לדעת כמה יעלה לי להזמין מופע של אמן חושים בנתיבות לאירוע שלי? בכדי לקבל מחיר מדויק, שיהיה רלוונטי עבור אירוע הספציפי שלכם, ניתן לדבר עם אמן החושים עצמו באופן ישיר, ולקבל ממנו הצעת מחיר מדויקת.

הצעת מחיר זו מבוססת על גורמים שונים, אשר רובם נבנים בהתאם לבקשות ולרצונות שלכם. כך למעשה, בונה אמן החושים יחד אתכם את תכנית המופע, שבהתאם אליה, יקבע כמובן המחיר.

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: