בדקנו ומצאנו – אלה דוכני המזון השווים ביותר לאירועים

אירועי חברה, אירועי קד"מ, אירועים משפחתיים, אירועי גיבוש – מצעד האירועים הצועדים על קיבתם. לאוכל יש אפקט מחבר, שובר מחיצות וממיס קרח שמהווה חלק עיקרי בכל אירוע. דוכני מזון באירועים חייבים להיות דקורטיביים במיוחד ולהציע מבחר קולינרי עשיר. יצאנו לחפש לכם את דוכני המזון שמביאים: טעם, תענוג, חוויה וקונקט חברתי. לא נשאיר אתכם ואת בלוטות הטעם שלכם עם סימני שאלה, חזרנו עם תשובות.

 

דוכני המזון הפופולריים ביותר

זה לא משנה אם אתם חוגגים בר מצווה, יום גיבוש לעובדי החברה או מסיבת יום הולדת מושקעת – יש דוכני מזון שהם מאסט כיוון שהם "עושים את העבודה" היטב ותמיד ההיצע הקולינרי שלהם נחטף במהירות הבזק. קראו על דוכני מזון של Ram Events עבור מגוון אירועים בסגנון חלבי/בשרי/מתוק שקיבלו את הציון הגבוה ביותר במבחן דוכני המזון המוצלחים של שנת 2023.

דוכני המזון הפופולריים ביותר

דוכן שניצלונים וצ'יפס

זו אולי נחשבת מנת ילדים, אולם משום מה גם חבר'ה בני 30 ויותר לא ממהרים לוותר עליה. שניצלונים קריספיים בציפוי פיקנטי עשויים מחזה עוף משובח בטיגון עמוק שהוצאו מהמחבת הרותחת ברגע המתאים, לצד טוגני צ'יפס פריכים מבחוץ ונימוחים מבפנים הם מנת ילדים אידיאלית שכל מבוגר ישמח לנשנש.

דוכן שניצלונים וצ'יפס

דוכן שווארמה

מי מאיתנו אינו נהנה להביט בשיפוד בשר שווארמה מסתובב? דוכן שווארמה הוא דוכן אטרקטיבי המשלב מנת בשר איכותית העטופה בפיתה טרייה ומשולבת בתוספות, רטבים ומבחר סלטים עשיר. מנת שווארמה היא מנה משביעה שאהובה על רבים ומהווה פינוק ישראלי בשרי אמיתי, בתנאי שהשווארמה עשויה כמו שצריך, כמובן.

 

דוכן פסטה

במעבר חד נזנח את גזרת האירועים הבשריים ונגיע אל ההיצע החלבי, כאן נוטלת את הכתר בלי מאמץ מנת פסטה איכותית בהקרמה/רוטב אלפרדו/רוטב רוזה/פסטו ועוד. השילוב בין פסטה רכה בצורה המתאימה שבושלה מספר דקות מדויק, לצד שמנת, גבינה צהובה פטריות, פסטו ומגוון תוספות משובחות, יוצר מנה משובחת שקשה להתנגד לה. דוכן פסטה מתאים לשילוב יחד עם דוכני מזון חלביים נוספים כמו דוכן סלטים חלבי ודוכן טוסט.

 

דוכן ירקות חתוכים

אורח חיים בריא וכל המסתעף חושפים אותנו לתרבות חיים הדוגלת בצריכת ירקות בכמות גבוהה לצד הפחתת פחמימות והימנעות מצריכת יתר של שומנים וסוכרים. דוכן ירקות חתוכים מציע שפע של ירק חתוך באסתטיות שגורם לרבים לוותר על הג'אנק, לא רק מאימת הדיאטנית אלא מפני שזה טעים! אירועי יוקרה יכילו תמיד גם שולחן של ירקות חתוכים לצד מטבלים עשירים. ליד דוכנים נוטפי שמן יבחרו אנשים דווקא בהיצע הבריא, נסו והיווכחו.

 

מקנחים עם הקינוח

אי אפשר בלי מתוק לכל ה'נאשרים' שביננו, להם נקדיש את דוכן הקרפ הצרפתי, דוכן פונדו ודוכן קוקילידה. אם תרצו תוכלו לשכור מכונות מזון מתקדמות להכנת מגוון אפשרויות מתוקות בעצמכם כדי ליהנות גם מתהליך ההכנה במקום. שיהיה לכם אירוע קולינרי מוצלח!

בדקנו ומצאנו - אלה דוכני המזון השווים ביותר לאירועים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: