איך תעסיקו את ילדיכם בתוך הבית

לא רק במהלך החופש הגדול, הילדים שלנו תמיד יצטרכו שנעסיק אותם. אם כך, כיצד נעסיק את הילדים בתוך הבית או בחצר? אתם מוזמנים להכיר דרכים להקנות לעצמכם קצת שקט ושלווה, בזמן שהילדים עסוקים בשלהם.

ילדים הם עם תובעני, אין ספק. הם צריכים הרבה, צריכים מיד, ואנחנו הם אלה שכאן בכדי להשתדל לעשות שני דברים עיקריים: 1. לספק אותם ולגרום לכך שהם יהיו מאושרים. 2. להשתדל להקפיד על חינוך נכון ולא לתת להם כל מה שהם רוצים באותו הרגע. נכון? יופי, הסכמנו. כעת, בואו נדבר על דברים שהילדים שלכם ממש רוצים לקבל, ולכם בדרך כלל לא תהיה בעיה להעניק להם. על מה אנחנו מדברים? על מתקנים מתנפחים לבית בגדלים שונים, פארק מים מתנפח עם מגלשה, טרמפולינה לבית ועוד.

 

טרמפולינות לבית ומתקנים מתנפחים – כדאי או לא?

אוקי, כשאנחנו אומרים "טרמפולינה ביתית", אנחנו לא מתכוונים למשהו מסוכן. חשוב להבין, טרמפולינות ביתיות נועדו גם לספק הנאה לילד שלכם, אך גם לשמור על הבטיחות שלו. וככה גם רלוונטי לגבי מתקנים מתנפחים ביתיים ומעוצבים.

מתקן מתנפח לדירה מגיע גם הוא בגדלים שונים, ככה שאתם לא חייבים חצר בכדי שהילד יהיה מסוגל לקפוץ להנאתו ולשחק במתקן. ניתן לרכוש מתקנים בגדלים קטנים ובינוניים, ובדרך כלל מתקנים אלו לא יעלו יותר ממאות שקלים בודדים.

 

כמה יעלה לי מתקן מתנפח ענק?

אם אתם מחליטים ללכת בגדול, אתם יכולים גם לרכוש פארק מים מתנפח שיעלה בין 1,000 ₪ ל-3,500 ₪ בממוצע. מעבר למתקני מים מתנפחים, אתם יכולים גם להחליט שפעם או פעמיים בשבוע הילדים מקדישים את אחר הצוהריים לנושאי אומנות ויצירה.

כמובן שזה יצריך ממכם להיות גם מעורבים, בניגוד למתקן מים מתנפח, שיקנה לכם שקט ושלווה בזמן שהילדים משחקים להם. וכשמדברים על שקט ושלווה בזמן שהילדים משחקים, מדברים על בטיחות. הרי, אתם לא תוכלו להתעסק בעניינים שלכם אם הילדים אינם בטוחים, נכון? אז חשוב לדעת שמתקנים מתנפחים הם בטוחים ביותר.

 

מדוע מתקן מתנפח הוא כל כך בטוח?

בסופו של דבר, זה מתקן שכולו מלא באוויר. מה יותר בטוח וכיף מזה? הילד נפל? אז הוא נפל על אוויר וגומי רך מאוד. הכול בסדר. רוצים רעיונות נוספים לתעסוקת הילד בבית? אנחנו אישית ממליצים על משחקי חשיבה, משחקי קופסה ועוד.

שוב, נדגיש כי רעיונות אלו יצריכו ממכם פעילות ומעורבות, כך שזה נתון לשיקולכם. בסופו של דבר, מה יותר מפתח את הילדים מאשר זמן איכות עם ההורים שלהם? בחרו באטרקציה הביתית הנכונה עבורכם, כי רק אתם יודעים מה מתאים ומה פחות בביתכם. בהצלחה!

ילדים קופצים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: