איך מתכוננים לפגישה עם די ג'יי לחתונה?

כל מי שחגג משהו אי פעם יודע שהמתכון לאירוע מוצלח עם אווירה מחשמלת, הוא דיג'יי תותח, אחד כזה שיודע לקרוא את הקהל, לגשר על פערי גילאים, עדות והעדפות מוזיקליות ולהביא אותו לרחבת הריקודים. מצאתם אחד כזה? לפניכם כמה טיפים שיכינו אתכם לפגישה איתו. 

 

דיג'יי – הרבה יותר מתקליטן

אם תהיתם למה בכלל להזמין די ג'יי לחתונה כדאי שנדבר על זה לפני שאנחנו ממשיכים הלאה. דיג'יי הוא לא "סתם" תקליטן ונדרש ממנו הרבה יותר מאשר ללחוץ PLAY ולראייה, בחירת דיג'יי לא טוב, תשאיר את האנשים מתנועעים בחוסר נוחות בכסאות. דיג'יי טוב לעומת זאת, הוא המפתח לאירוע תוסס ומלא חיים. הוא ישלב את המוזיקה הנכונה עם הרגע הנכון וידאג שגם האדישים ביותר ימצאו את עצמם מפזזים ברחבת הריקודים.

די ג'יי לחתונה

לפני הפגישה – תיאום ציפיות

יש דברים שכדאי לעשות לפני הפגישה עצמה, כמו תיאום ציפיות שיאפשר לשני הצדדים לא לבזבז את הזמן. מהצד שלכם, תוכלו לחקור ולהכיר את סגנון האירועים בהם הוא משתתף, הז'אנרים המוזיקליים שהוא מתמחה בהם, הקהל שהוא סוחף אחריו בצורה הטובה ביותר ולא פחות חשוב – המחיר שהוא גובה והמלצות אותנטיות על השירות. אם משהו מהדברים האלה פחות מתאים לכם, שווה לדבר על זה לפני ולהבין האם הפער ניתן לגישור.

 

לפגישה עצמה – הכינו רשימת שאלות

אם תשאלו אותנו, מדובר באחת הפגישות החשובות ביותר שיהיו לכם לקראת החתונה ולכן חשוב שתערכו אליה בהתאם ותכינו רשימת שאלות ונושאים שחשוב לכם לסגור לפני האירוע. ריכזנו לפניכם כמה סוגיות חשובות:

  • היכרות כללית: ספרו לו על עצמכם – טעם מוזיקלי, הרכב הקהל (גיל, עדה), סגנון מוזיקלי מועדף ועוד. בהתאם, שאלו מהו הסגנון המוזיקלי שהוא מנגן לרוב, כמה ניסיון יש לו וכל מה שיעזור לכם להבין האם השידוך ביניכם מוצלח.
  • המוזיקה באירוע: עברו ביחד על כל שלב באירוע ודברו על המוזיקה שמאפיינת כל שלב, שירי היילייט (חופה, שבירת כוס, סלואו..) וכמובן, אם יש שירים/זמרים שהם ממש "לא", הזכירו אותם.
  • פרטים טכניים: תשלום זכויות יוצרים לאקו"ם, ביטוח צד ג' (שני נושאים שבאחריות הדיג'יי לשלם עבורם), ציוד גיבוי וציוד כללי (הגברה וכד') שיש ברשותו, האם הוא זקוק מהאולם לציוד מסוים וכיו"ב.
  • האירוע עצמו: תנאי האולם הספציפי, שעות העבודה, מה השירות כולל, האם התשלום סופי (כולל מע"מ), מתי ואיך משלמים, מי מסייע לו בהקמת ופירוק העמדה, מה קורה אם נבצר ממנו להגיע לאירוע ומה המדיניות אם חלילה האירוע מבוטל.

לסיכום, לא קל לארגן אירוע ולכן כדאי לבחור אנשי מקצוע טובים ובכל הקשור לבחירת די ג'יי לאירועים – iDJs הם הטובים ביותר. רשימת השאלות והנקודות הנוספות שהעלנו בפניכם יסייעו לכם להגיע מוכנים לפגישה ולהתכונן לאירוע בצורה המושלמת. מזל טוב!S

די ג'יי לחתונה

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: