אומנות החימום: 4 טיפים לבית חמים ונעים

החורף השנה מתעתע בכולנו, ונמשך על גבי תקופה ארוכה עם הפסקות מוזרות באמצע. בימים בהן הוא בשיאו, הבתים שלנו קרים – בעיקר בערב, ובחלקים מסוימים בארץ הקור נהיה בלתי נסבל ומצריך נקיטת צעדים משמעותית בכדי שיהיה נעים לחיות בו. במאמר זה פירטנו עבורכם טיפים מובילים לבית חמים ונעים ולהתנהלות חכמה בקור.

 

תכננו מראש ככל האפשר

נכון, לא תמיד יש את הזכות והיתרון לתכנן לעצמכם דירה או בית – אבל אם אתם נמצאים במצב הזה, קריטי שתקחו בחשבון את אספקט חימום הבית בכל שלבי התכנון השונים. דרך מעולה לוודא שהבית שלכם נשאר חמים ונעים לא משנה כמה קשוח החורף הבא יהיה, היא לכלול בבניית הדירה או הבית חימום תת רצפתי של חברת וולקנו חימום לבית. בעזרת שיטת חימום זו תוכלו ליהנות מבית נעים וחמים באופן מאוזן, שיכול לעזור לכם לחסוך בחשמל.

תכננו מראש ככל האפשר

קחו בחשבון את חימום הבית בתהליך עיצוב הפנים

עם כמה שחשוב לנו לחיות בבית אסתטי וכיף לעיניים, שנקבל עליו מלא מחמאות ונרגיש שהוא תלוש ממגזין עיצוב פנים מוביל – בסופו של דבר, אם הוא לא פרקטי עבורנו ומשרת את הצרכים שלנו, אנחנו פשוט נסבול בו, וחבל. לכן, כשאתם מעצבים את פנים הבית – או עובדים עם מעצב פנים שעושה זאת עבורכם – קחו בחשבון את עניין הקור, ודאגו לשטיחים עבים ונעימים ברחבי הבית, בעיקר אם הרצפות שבחרתם קרות במיוחד או עשויות חומר שמוליך קור.

 

תהיו דינמיים

דינמיות תמיד חשובה, בכל אספקט חיים, ובכדי לוודא שאתם נהנים ממחייה בבית שלכם לא משנה כמה הצלחתם לתכנן אותו מראש – כדאי שיהיו לכם הכלים לחמם אותו בלחיצת כפתור, בכל רגע, באופן דינמי שיעבור איתכם מחדר לחדר במידת הצורך. יחידות חימום כמו רדיאטור ותנור הם הפתרון המושלם לכך.

 

הקור מגיע מהרגליים

זו אולי אמירה ששמעתם את סבתא או אבא שלכם אומרים במרוצת השנים, אבל הקור באמת מגיע מהרגליים. אז מעבר לפריסה של שטיחים ברחבי הבית, וחימום הרצפות – חשוב שתקפידו בבית על הימצאותן של נעלי בית פלאפיות ונעימות, שיגנו על הרגליים שלכם מפני הקור ויבודדו אותן מהרצפה.

הקור מגיע מהרגליים

התנהלות נכונה תעשה את ההבדל

נכון, החורף הישראלי הו אלא קיצוני במיוחד אבל עבורנו הרגילים לאקלים ים תיכוני הוא יכול להיות מאתגר – אך עם התנהלות נכונה ותכנון מראש נוכל ליהנות מבית חמים ונעים שכיף להסתובב בו, לא משנה מה קורה בחוץ. המוצרים של וולקנו חימום לבית כאן עבורכם בכדי להפוך כל ערב לחמים ונעים.

 

לסיכום

בכדי להבטיח לעצמנו בית חמים ונעים חשוב שנכניס את אלמנט החימום כבר בשלבי תכנון הבית בתצורת חימום תת רצפתי, נקפיד על פריסת שטיחים, נבודד את עצמנו מהרצפה הקרה, ונחזיק בבית תנורי חימום ורידאטורים שינעימו את הערב שלנו לא משנה באיזה חדר נהיה.

אומנות החימום 4 טיפים לבית חמים ונעים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: