מה באמת משפיע על טעם הבשר בברביקיו

גריל גז וובר

מה באמת משפיע על טעם הבשר בברביקיו?

אם יש משהו שרבים מאיתנו אוהבים זה להרים טלפון לכל המשפחה בראשון בבוקר ולהתחיל לארגן את הברביקיו של יום שבת. יש משהו נחמד בלשבת באוויר הפתוח ביחד ולטעום את כל סוגי הבשרים הכי טובים שיש. מצד שני, כולנו יודעים לומר שלפעמים הבשרים יוצאים טובים וטעימים יותר ולכן עולה השאלה מה באמת משפיע על הטעם? המומחים בתחום יכולים להגיד לכם בצורה ברורה שמדובר על כמה מרכיבים שונים, כמו:

  • איזה סוג של בשר אתם קונים? האם זה בשר קפוא או לא?
  • האם הפשרתם את הבשר לפני שהתחלתם לצלות אותו או שישר מהמקפיא הוא עבר לאש?
  • האם הבשר היה מושרה לפני הצלייה במרינדה?

והכי חשוב: על איזה גריל אתם צולים אותו? אין ספק שהיום הבחירה האולטימטיבית של רוב האנשים היא לקנות גריל גז איכותי וטוב ולכן, אם אתם עוד לא קניתם את המוצר הזה, עכשיו זה הזמן הנכון לעשות. פרטים נוספים על כך ניתן למצוא בכתבה של The marker.

 

למה גריל גז עדיף על אפשרויות אחרות?

רבים מאיתנו זוכרים את הימים שבהם היינו יוצאים מהבית בדרך לפיקניק ביערות הכרמל שבחיפה, או בכל מקום אחר בארץ, ובדרך עוברים בתחנת הדלק כדי לקנות גריל חד פעמי. מדובר היה על גריל נמוך שלא עלה הרבה, היינו עושים בו שימוש וזורקים אותו אחרי הפעם הראשונה. אם זה נשמע לכם מוכר כדאי שתדעו שהיום אפשר גם אחרת והפתרון המוצלח ביותר הוא לקנות גריל גז איכותי, עמיד ומעוצב. ישנם לא מעט יתרונות לצליית בשר, דגים ואפילו ירקות על גריל גז והראשון שבהם זו העובדה שהמכשיר יחזיק מעמד לשנים. אומנם זה נכון שלא כל הגרילים איכותיים מספיק אך אין ספק שאם תיקנו גריל של חברת וובר ותתחזקו אותו, הוא יחזיק מעמד גם 25 שנה!

 

בשר בטעם של בשר

עוד יתרון שאי אפשר להתעלם ממנו כאשר מדברים על גריל גז, זו העובדה שבגריל כזה אנחנו בכלל לא עושים שימוש בכל אותם חומרי בערה שתופסים מקום בגריל הפחם. כדי להצליח להדליק את הפחם רבים מאיתנו קונים חומרי בערה אך שוכחים שבסופו של דבר חומרי הבערה מורגשים גם בטעם הבשר. לעומת זאת, מי שעובד עם גריל גז מסובב כפתור, מפעיל את הגריל ומייד עם סיום העבודה סוגר אותו ובכך מונע טעם לוואי לבשר. פרטים נוספים ניתן למצוא בכתבה הבאה.

 

השליטה על חום האש

יתרון נוסף שאפשר ליהנות ממנו כאשר קונים גריל גז איכותי, זה שניתן לשלוט על חום האש במהלך הצלייה. כלומר, בעוד שבמקרה של גריל פחם אנחנו עומדים עם עיתונים, עושים רוח, "מנפנפים" ומנסים כך להגביר את אש, הרי שבמקרה של גריל גז זה לא קורה. רוצים להגדיל את האש? אין בעיה, סובבו עוד קצת את הכפתור! רוצים להקטין אותה? סובבו את הכפתור לצד השני. בסופו של דבר היכולת שלנו לשלוט על חום האש משפיעה כמובן על צליית הבשר וכך אנחנו יכולים להשפיע על טעמו.

 

הניקיון הפשוט והנוח

רבים הם האנשים שעברו לגריל גז לא רק בגלל טעם הבשר אלא גם בגלל הניקיון. כלומר, כולנו יודעים לומר שהחלק הכי פחות מהנה בכל הסיפור הזה של ברביקיו עם המשפחה, זה השלב שבו עלינו לנקות את המנגל. כאשר עושים "על האש" עם גריל פחם צריך לכבות בצורה יסודית את הפחמים, לאסוף אותם ולדאוג לזרוק אותם בצורה מסודר וכל העיסוק הזה מעייף ומעצבן בדרך כלל. לעומת זאת, כאשר עושים "על האש" עם גריל גז רק מכבים את הגריל ולא צריך להתעסק בפחם או בניקיונות מיוחדים. הדבר היחיד שכן צריך לנקות אחרי הצלייה על גריל גז זה רק את הרשתות וזו לא משימה מורכבת מידי שכן כל מה שצריך זה רק מברשת ייעודית לכך.

לסיכום, אם תשקיעו, תיקנו גריל גז איכותי וגם תיקנו את הבשר הטוב ביותר שיש, הרי שהתוצאה הסופית תהיה ארוחת גורמה טובה! אם אתם כבר מזמינים את כל המשפחה ועושים ברביקיו ביחד בהחלט כדאי יהיה להשקיע ולעשות את זה כמו שצריך, אז למה אתם מחכים? לחברת וובר יש סוגים שונים של גרילים שעובדים על גז כך שאין ספק שתוכלו למצוא את הגריל המושלם עברוכם.

וובר גריל גדול
גריל גז איכותי
רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: