איך לסדר את הגינה לפני אירוע עם גננים באזור השרון

המזג אוויר הטוב  עדיין איתנו ואם צפוי לכם בקרוב אירוח ביתי, כדאי ומומלץ לעשות אותו בחוץ, בשביל להנות עוד קצת, מהשמש הסתווית והנעימה. אבל איך תגרמו לגינה שלכם להיות מוכנה לאותו האירוע וחשוב לא פחות – להישאר במיטבה גם אחרי האירוע? כל המידע שאתם זקוקים לו, בכתבה שלפניכם.

 

 דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני האירוע

חשוב מאוד להבין מה סדר גודל של האירוע, שאותו תארחו אצלכם בבית, אזור שבו האירוע מתקיים, בכל זאת יש הבדל גדול בין אירוע באילת לבין אירוע בשרון (זה קשור לא רק לאופן שבו מעצבים את האירוע אלא בעיקר לזה שבעלי מקצוע מוטב למצוא באזור שקרוב אליכם). לכן אם האירוע מתקיים באזור השרון, יהיה צורך לחפש את אנשי המקצוע מהשרון, דוגמת גננים באזור השרון.

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון, זה את התקציב שעומד לרשותכם על מנת לקיים את האירוע – תהיה לו השפעה משמעותית על תכנון האירוע.

 

 מי הם בעלי המקצוע שתזדקקו להם בשביל לקיים את האירוע

כמובן שגם פה יש חשיבות לאופי האירוע, אבל אם לדבר בכלליות, בעלי המקצוע שכל אירוע המתקיים בחוץ צריך, הם אנשי גינון, שירותי קייטרינג וצלם. אלה הם בעלי מקצוע שלא תלויים באופי האירוע, אלא מצרך בסיסי לכל אירוע.

 

 בעל הבית יכול לטפח את הגינה, האורחים יכולים לצלם אחד את השני והחמות יכולה לבשל את האוכל – למה צריך בעלי מקצוע בכלל

זה נכון שכל זה ניתן לעשות בכוחות עצמכם  אבל מה עם התוצאה? אפילו אם נעזוב את עניין התוצאה ונתמקד בתהליך עצמו, נבין כמה חשיבות יש לבעלי מקצוע. לא תוכלו לפקח על הכל באותה רמה של תשומת לב והכי חשוב, לא לשווא יש בעלי מקצוע שמתמחים בתחום כזה או אחר. התפזרות שלכם ליותר מדי כיוונים בו זמנית, לא מובילה לרוב למקומות טובים.

 

 שירותי גינון הוזמנו, מעכשיו מדובר בהוצאה שהיא קבועה וחובה

התשובה כמובן היא לא. תוכלו לוודא שהגינה שלכם מטופחת ויפה לכבוד האירוע, מבלי להתחייב לטפל בגינה שלכם כל הזמן. מה שכן חשוב לדעת, זה שתמיד קיימת אופציה לשתול צמחים שלא זקוקים לטיפוח וטיפול יתר, במקרה זה ההשקעה היא חד פעמית, עם אפס מחויבות מצידכם.

 

ולבסוף – העלות

כאמור, הכל תלוי בגודל האירוע ומה בדיוק נרצה שיהיה בו. בנוסף לזה, גם לעונה בשנה שבה יתקיים האירוע, יש חשיבות – אם ניקח בחשבון את עיצוב הגינה, תוספות כמו פתרונות הצללה או להיפך פתרונות שיגנו מפני הגשם – ישנו את המחיר בהתאם.

עדיין מדובר בהשקעה כדאית. ברגע שאתם מאפשרים למומחים בתחומם לעזור בארגון האירוע, פוחת סיכוי לזה, שמשהו ישתבש ברגע האחרון וכך גם תוכלו להיות רגועים יותר ולהנות מהאירוע המוצלח שלכם.

איך לסדר את הגינה לפני אירוע עם גננים באזור השרון